Recensie Mary An Schepenenvijverstraat 23/3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Misterseven

Wandelaar
Forumpionier
67
09/07/21
16
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Even langs geweest , ga ik nog terug NEE
 
Mary an? Nog nooit van gehoord. Een nieuwe dan waarschijnlijk? Kun je beetje duidelijkheid geven betreffende de recencie? Kleur haar. Welke lingerie ze draagde, nationaliteit, zo'n soort zaken ?moet daarvoor geen inkijk geven op seksueel vlak wat je er mee gedaan hebt maar eventueel beschrijving van het meisje als het kan. Alvast bedankt ?
 
Begrijp uw standpunt fanboydude. Begrijp dat ook niet wie zo'n korte reviews kan schrijven. Wij schrijven tenminste echte recensies over de meisjes. Hoe de bezetting was hoe ze u naar binnen lokte wat ze gedaan heeft on u te teasen, wat het voorspel was enz... Zo helpen we elkaar verder op pad en de meisjes ook
 
Ja , ze heeft een mooi figuur , mooie borsten (geen sillicone) alles moest vlug gaan , 1 standje maar , er zaten maar 3 meisjes met de belgradostraat inbegrepen , en dat was de vriendelijkste aan het raam , sorry mannen het is de 1ste keer dat ik iets post , nu weet ik het ook en als je nog iets wilt weten of iets dat ik vergeet zeg het maar e
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan