Recensie Mary (Mol), Antwerpen, Villa Tinto 35 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toegoejef

Vaste klant
Forumpionier
136
28/07/21
234
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze knappe MILF na jaren nog eens bezocht, vreemd dat er hier nog geen recensies van zijn of vergis ik me?
Had zin voor een combinatie tussen "gewone sex" en soft SM en dat bleek voor haar geen probleem.
Op mijn verzoek deed ze ook een kort gerokt zwart kleedje aan, geen slipje ...,de sexy hoge hakken droeg ze al.:p
Ze begon met wat nippleplay, smoking, de opwinding werd alsmaar groter.
Dan afwisselend nog wat zalige pijpbeurten er tussendoor om op het laatste door haar te worden afgetrokken.
Had ze jaren terug voor Corona al eens bezocht , had toen ook al geen klagen.
Kussen en PZC is bij haar niet aan de orde maar toch geeft deze knappe MILF een geweldige service.
Sympathiek en niet direct een klokkijkster, ben ruim een half uur binnen geweest.
Kokette MILF met prachtige kleine naturelle cup en (door zonnebank) gebruinde huid.
Herhalingsgevaar is zeker, volgende keer met intiem erbij :p
Voor de fans, ze werkt wel veel minder dan vroeger maar blijft normaal gezien nu tot 20 november.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar al zo vaak bezocht maar nooit geen recensie over geschreven.
Zij is echt mijn type vanwege haar slankheid.
Meestal heb ik met haar een kinky gf experience. Dat past ons beiden zeer goed.
En zoals jullie allemaal weten als er een klik tussen beiden verandert er iets in de zin het voelt vertrouwd.
 
Ik heb de indruk dat er een generatie dames aankomt die overwegen te stoppen of het zijn. Mona, Amanda, Mari,... Maar dat is iets van alle tijden. Het is ook geen job dat je 10 tallen jaren blijft doen. Uitzonderingen daar gelaten.
Van Mari weet ik dat ze nu blijft bijna einde juni en nadien niet weet wanneer ze terug komt.
 
Ik heb de indruk dat er een generatie dames aankomt die overwegen te stoppen of het zijn. Mona, Amanda, Mari,... Maar dat is iets van alle tijden. Het is ook geen job dat je 10 tallen jaren blijft doen. Uitzonderingen daar gelaten.
Van Mari weet ik dat ze nu blijft bijna einde juni en nadien niet weet wanneer ze terug komt.
Mary weet nog niet eens exact tot wanneer ze blijft. Het is dus ook niet meer dan logisch dat ze ook nog niet weet wanneer ze weer terug gaat komen.
 
Wat een interessante gesprekken hebben jullie toch met DVP.
Wanneer ze precies terug komen , hoe lang ze dan weer blijven en dan weer terug gaan naar hun geboorteland.
Zou het geen goed idee zijn je te focussen op goede sex met de wel aanwezige dames in plaats van te gaan spitten in het privé van de niet aanwezige dames?
Wat vaak ook nog compleet veranderd. Hun plannen bedoel ik dan.
Ik heb de indruk dat er een generatie dames aankomt die overwegen te stoppen of het zijn. Mona, Amanda, Mari,... Maar dat is iets van alle tijden. Het is ook geen job dat je 10 tallen jaren blijft doen. Uitzonderingen daar gelaten.
Van Mari weet ik dat ze nu blijft bijna einde juni en nadien niet weet wanneer ze terug komt.
Er is elke week nieuwe aanvoer.
Jonger en nieuwsgieriger dan die veteranen in het vak.
En goede sex is niet leeftijdgerelateerd. Zeker niet bij vrouwen. Ze moeten er vooral zin in hebben.
 
Jij snapt na al die jaren nog steeds niet hoe het wereldje in elkaar zit.

Je moet niet in het privéleven gaan spitten. Dat hebben ze snel door en sluiten ze dit juist van hun af. Als je een dame regelmatig bezoekt, en je elkaar wat beter leert kennen willen ze zich wel eens een beetje meer open stellen en uit zichzelf wat meer over hun privéleven vertellen. Dat over hun verloven vertellen is heel logisch en gewoon klantenbinding.

Jij noemt hen een beetje oneerbiedig veteranen, maar die ervaren dames geven over algemeen juiste de (veel) betere service. Zij weten wat een klant wens, en voelen dit beter aan. Die jonge onervaren dames moeten dit allemaal nog leren. Zij geven dan ook vaak niet meer dan de standaardservice. Zij moeten eerst contacten opbouwen met de ervaren dames en daarmee leren hoe ze klanten moeten plezieren en een vast klantenbestand opbouwen. Uiteraard zijn er bij beiden ook uitzonderingen op de regel.
 
Wat een interessante gesprekken hebben jullie toch met DVP.
Wanneer ze precies terug komen , hoe lang ze dan weer blijven en dan weer terug gaan naar hun geboorteland.
Zou het geen goed idee zijn je te focussen op goede sex met de wel aanwezige dames in plaats van te gaan spitten in het privé van de niet aanwezige dames?
Bij dames waar je geregeld komt is het toch heel normaal dat ze je vertellen wanneer ze naar huis of op vakantie gaan en weer terug zullen zijn? Als dat al spitten in hun privé leven is. Dat is net werk gerelateerde en relevante informatie.

Informatie waar hier dan weer te pas en te onpas achter gevraagd wordt.
 
Jij snapt na al die jaren nog steeds niet hoe het wereldje in elkaar zit.
Gelukkig hebben we jou daar voor om het uit te leggen.
Ben je zelf ook op les geweest bij ervaren mannen om een vrouw te kunnen plezieren?
Dat vroeg ik me zo maar af.
Waarom zou de DVP s dat wel moeten?

Persoonlijk heb ik nooit de beste ervaringen met dames die er al langer dan 1 jaar zitten.
Dat gaat allemaal vanuit de trukendoos , en ze beginnen toch beetje afgestompt te raken.
Want uiteindelijk zitten ze daar toch allemaal voor het geld.
Ik vind dat minder geil. Een onervaren meid die soms wat onhandig is vind ik dan veel leuker.
 
Gelukkig hebben we jou daar voor om het uit te leggen.
Ben je zelf ook op les geweest bij ervaren mannen om een vrouw te kunnen plezieren?
Dat vroeg ik me zo maar af.
Waarom zou de DVP s dat wel moeten?

Persoonlijk heb ik nooit de beste ervaringen met dames die er al langer dan 1 jaar zitten.
Dat gaat allemaal vanuit de trukendoos , en ze beginnen toch beetje afgestompt te raken.
Want uiteindelijk zitten ze daar toch allemaal voor het geld.
Ik vind dat minder geil. Een onervaren meid die soms wat onhandig is vind ik dan veel leuker.
Wat is eigenlijk je punt??
Zeggen dat je liefst onervaren dames hebt?
Ok, da weten we nu.
Waarom je dan anderen die een verschillende mening/voorkeur hebben moet aanvallen blijft mij een raadsel.
Je legt anderen woorden in de mond die er niet staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan