WHEM Masha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yes finally, gister dus een date van een uur met masha gehad.
Contact via whatsapp ging soepel en snel. Wel had ik eerst een dag geen reactie, maar de dag erna wel een reactie.
De prijs is een 200 inclusief, pzc, tongzoenen,vingeren, beffen, 2 shots. En dit is natuurlijk wel veelbelovend.
Ik wou wel het risico voor jullie nemen haha.

Zij ontvangt in een appartement in amsterdam nieuw west, met blauwe zone parkeergelegenheid.
appartement is prima, douche is alleen wat krapjes.

De fotos van masha zijn klein beetje gefotoshopt maar het is zeker de dame zelf en lichaam geeft precies weer zoals ze zijn.
Trouwens in haar advertentie geeft ze B cup aan. Maar haar borsten zijn zeker een goede C
Ze is oekraiens van afkomst zei ze, ik was er verder niet op ingegaan over haar thuissituatie.
Bij binnenkomst had ik al een goed gevoel, voelde wel klein beetje terughoudendheid eerst.

Alhoewel ik thuis had gedouchet, toch snel ff onder de douche gesprongen om op te warmen.
Eenmaal terug uit de douch stond masha me al op te wachten in haar sexy lingerie setje.
En staand een voorspel gedaan, en zoenend haar lichaam verkend. Toen ik haar BH uitdeed kwam een goede c cup tevoorschijn. wow
wel sili, maar zacht, naar mijn mening kon wel beter gedaan worden, maar is persoonlijk natuurlijk. Los daarvan heerlijk genoten van de borsten.
Later ook tussen haar borsten mijn lul laten genieten ervan damnn. must try heren, daar heeft ze zeker de borsten voor .

Vervolgens haar op bed gegooid en nam ik de leiding door haar teasend uit te kleden en haar van onder te verwennen.
Ze heeft een zeer frisse kutje en haar lippen zien er ook heel goed uit. MAsha liet zich goed gaan tijden het likken.
Na een goed poos gepositioneerd in 69 en mocht zelf ook genieten van haar pijpkunsten.
ze neemt je lul niet helemaal deepthroat maar het was wel erg lekker, en moest me soms even inhouden. je ballen likt ze helaas niet, had haar wel gevraagd maar kreeg een nee. lol misschien vroeg ik het niet dirty genoeg.

Wat ik heb gemerkt ze neemt wel echt de tijd voor je, en laat je ook gerust de leiding nemen.
NAdat we beide goed warm zijn geworden over gegaan op neuken, waar ik masha eerst bovenop liet komen.
Ze berijd je echt goed en met de spiegel op de kast naast je, word je gewoon gek om jezelf te zien met dat lekkere lichaam tekeer gaan op je lul.
Ik was al bang dat ik het niet lang zou volhouden, en omgedraaid in missio, en ja hoor na paar goede stoten kwam ik al haha.
Spanning was al heel hoog, en ze kon er wel om lachen. ik bleef nog even in haar, en haar borsten op mij drukkende wow..

Nog even opfrissen en knuffelen vroeg ze me erna of ik een tweede rond wou.
Ik teasde haar je wilt wel meer he, en moest ze giechelen. en begon ze me kusjes in mijn nek, en mijn tepels te likken.

Vervolgens liet ik me nogmaals hard pijpen, en na een poos merkte ik wel dat ik niet meer zo snel goed hard kon worden.
Ze stopte en fluisterde al een tweede x in een uur is moeilijk maar toch wou je proberen haha, tuurlijk ik wil je nog graag in doggy nemen met die heerlijke kont van je.
Dacht eerlijk gezegd met mijn geile bui zeker wel nog een keer hard te worden.

Nog even nageknuffeld en gebabbeld te hebben was het alweer tijd.
Ze gaf aan wel kort te blijven, en gaat deze week al weg. op koningsdag zelf is ze jarig en wou nog stappen in NEderland. En haar nog wat tips gegeven.

Om het af te sluiten, een zeer geile date gehad. En mijn gokje is beloond en totaal geen spijt gehad.
Heren pak je kans zou ik zeggen !!! want binnenkort is ze alweer weg.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan