Recensie Masha, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan rekent ze volgens mij ook nog extra's. Ik wilde haar altijd nog een keer bezoeken, maar dit is wel een forse verhoging...
Van haar uit zou ik zeggen, hartstikke slimme move. Als er mannen zijn die dat willen / kunnen betalen....minder werk voor meer geld, what's not to like. Maar voor mij (en volgens nog veel meer) is het bizar hoog. Een jaar geleden was het nog 170 per uur....
 
Meer klanten die allemaal minder betalen, waarna je een maand wegens 'ben het helemaal zat' ertussenuit gaat en veel geld uitgeeft in zonnige oorden,

of minder klanten die een stuk meer betalen, waardoor je met wat vrije dagen een fijne tijd hebt zonder dat je al die mannen spuugzat bent.

Ook een slimme berekening.
 
Fijn dat ze terug is. Echt een enorme aanrader.
De prijs per uur is wel met 20 omhoog gegaan.

Ze is een slimme, vrolijke, perfect Engels sprekende topper met een soort nymfomatische inslag. Als je het mij vraagt heb je daarmee de ideale combi te pakken.
Los van haar eigenschap om instant opgewonden te raken heeft ze nog een aantal grote pluspunten.
Haar lichaam… waanzinnig.
Het is misschien een aanrader,maar €250,- voor een uur is wel veel geld.
 
Dame heeft hier alleen maar 5***** sterren beoordelingen van 7 verschillende klanten, logisch dat ze haar prijs omhooggooid.
Is gewoon een kwestie van marktwerking.
Vergeet haar gewoon effe, negeren dat sexmonster.
Als de hype voorbij is zakt de prijs vanzelf weer.
 
Heb deze dame dik een jaar terug eens bezocht. Voor 150 meen ik. En dat vond ik haar al amper waard. De foto's geven wel een heel fleurig beeld van de werkelijkheid. Wel lieve dame, veel mogelijk, maar gewoon doorsnee om te zien. Ik zou er niet eens 200 voor over hebben, laat staan 250. Eer ik dat zou overwegen moet het echt buitencategorie zijn, en dat is zij zeker niet. Ik klik alle 250 euro vragende dames eigenlijk gelijk door als zijnde geen optie. En haak af bij de dames die dan wel 150 vragen, maar voor alle elke extra handeling 50 euro meer vragen, omdat dat ook gewoon verkapte 250 euro vragende dames zijn.
 
wow had nog laatst over masha, en opeens in een maand duikt ze boven water haha.

als ze met zo een prijs komt,
is er zeker wel een rijke stinkerd die uren/ dagen haar boekt. En de rest die nog een uurtje willen boeken is extra
De dames zijn heus niet dom hoor die zulke prijzen hanteren, en ook nog alleen voor een uur beschikbaar zijn.
Ze is geen amateur die pas in het vak zit.

Ze is een hele toffe dame, alleen met zulke prijzen blijf ik gewoon nuchter.
Genoeg aanbod heren, ik skip.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan