massage met extra midden van het land

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou kijk naar haar advertenties op M-P de laatste weken alleen maar advertenties over haar privé problemen , belastingdienst ,ex vriend , ex vriendin , bouwbedrijf , achternaam , en wat ik dan nog nog allemaal gemist heb . Ja daar ga je dan als klant niet meer heen want je weet dan wel waar ze het allemaal over zal hebben tijdens massage en daar zit je niet op te wachten.
 
Ze biedt geen erotische diensten meer aan had ze een tijdje terug gezegd.
Dit vermeldt ze ook duidelijk op haar site: (misschien voor de buhne) https://www.massagepraktijkgisele.com/

Het kan zijn dat ze het inmiddels wel doet, dan hoor ik het graag.
Ik heb haar eens bezocht toen ze door het land reisde. Toen was er wel meer mogelijk. Ik had geen klik met haar. Klein zesje. Maar ja soms heb je dat met mensen. Wil niet zeggen dat het met andere ook niet klikt.

Is zeker meer dan 1 jaar geleden en toen zij ze al dat ze bezig was met haar eigen massagesalon. Veenendaal leek me nou niet een van de slimste plaatsen in Nederland om dat te beginnen. Precies op de biblebelt. Of misschien is het dan juist wel slim. Er gebeurt dan denk ik veel achter gesloten deuren.
 
Volgens mij ook niet helemaal 100, of ernstig gefrustreerd.
Had haar gevraagd of haar website was gehackt, maar gaf aan dat haar vriend nog niet zo handig was 😂.
De update op haar Whatsapp laat ook aardig wat frustratie blijken.
Om binnen het genre van dit platform te blijven zegt ze o.a. een piemelexpert te zijn, op 14 jaar aan GB te hebben gedaan en 8 meter ver te kunnen squirten.
Gelukkig is ze heel erg hoog opgeleid etc etc en zou het daaraan kunnen liggen dat ik er niets van begrijp.
 
Volgens mij ook niet helemaal 100, of ernstig gefrustreerd.
Had haar gevraagd of haar website was gehackt, maar gaf aan dat haar vriend nog niet zo handig was 😂.
De update op haar Whatsapp laat ook aardig wat frustratie blijken.
Om binnen het genre van dit platform te blijven zegt ze o.a. een piemelexpert te zijn, op 14 jaar aan GB te hebben gedaan en 8 meter ver te kunnen squirten.
Gelukkig is ze heel erg hoog opgeleid etc etc en zou het daaraan kunnen liggen dat ik er niets van begrijp.
Ben maar voorzichtig met haar. Op die updates van Whatsapp plaatst ze ook gewoon reacties en telefoonnummers van klanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan