Massage met ladyboy/shemale Noord Holland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken in Den Haag (= ook randstad) Kitty die in een massagesalon werkt en op speciaal tarief voor meer dan een happy end zorgt
Weet je toevallig ook hoeveel dat speciale tarief is?
 
Op Marktplaats adverteert Kim in Amstelveen, hoogstwaarschijnlijk ook TS. Ik wilde volgende week afspreken maar dan is ze naar Utrecht. Wellicht is 1 van jullie me voor.
 
Wie weet of massage salons zijn rondom regio Noord Holland die bieden ladyboy / shemale voor body to body of meer?

Alvast bedankt.
Hoi op sexjobs adverteren Sara en Laura

Ik heb weleens met ze gepraat en klinken erg aardig en professioneel, maar het is er niet van gekomen om af te spreken.
Mocht je voor een van deze dames/ladyboys kiezen ben ik wel benieuwd naar je ervaring.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Oh en ook weleens met Laviny gekletst wellicht ook een optie voor je
 
Pia, een eerder door mij beschreven Thaise ladyboy. Momenteel in Utrecht (KinkyNL). Want aangezien pijpen en neuken haar primaire diensten zijn, is ze heerlijk neukbaar en is haar massage, dan wel niet super, maar toch nog steeds heel lekker.
 
Pia, een eerder door mij beschreven Thaise ladyboy. Momenteel in Utrecht (KinkyNL). Want aangezien pijpen en neuken haar primaire diensten zijn, is ze heerlijk neukbaar en is haar massage, dan wel niet super, maar toch nog steeds heel lekker.
 
Ik ken in Den Haag (= ook randstad) Kitty die in een massagesalon werkt en op speciaal tarief voor meer dan een happy end zorgt
En wat is het speciale tarief @Roderick en wat krijg je dan? Voor de standaard prijs van 80 per uur is het happy end incl?
 
Beste allen,
Ik weet dat er in Den Haag, Rotterdam en andere plekke in het Westen diverse massage salons zijn waar shemales werken. Kent iemand ook in het Noord Oosten zo'n mogelijkheid? Lijkt me wel eens spannend. Dan bedoel alles van Amersfoort tot en met het Oosten en van Nijmegen tot en met de Noordelijke provincies. Hoor het graag!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan