Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben twee keer bij B2B geweest. Een hele tijd geleden bij Bo, die er nu niet meer werkt. Viel over de gehele lijn tegen. Belabberde massage en intiem achteraf stelde niets voor. Ik ben paar weken geleden bij Louisa geweest. Wat een topper! Super massage! Pijpenen beuken waren met volle overgave. Heerlijk klaargekomen. Ik kan Louisa alleenmaar aanraden.
 
zou me verwonderen dat Patje verhuisd is. Scorpio dan blijkbaar wel, waarschijnlijk op zichzelf begonnen. Er zijn al meerdere vertrokken daar. vaste klanten maken en dan eigen stekje zoeken.
 
zou me verwonderen dat Patje verhuisd is. Scorpio dan blijkbaar wel, waarschijnlijk op zichzelf begonnen. Er zijn al meerdere vertrokken daar. vaste klanten maken en dan eigen stekje zoeken.
Beste idd..op mezelf maar Patrick is wel degelijk verhuisd....na 6j dienst mag ik zeggen dat ik trouwe dienst heb gedaan dus niet omdat ik nu wat vaste klanten heb..wel feiten checken voir je iets wegschrijven
Mvg scorpio
 
Beste idd..op mezelf maar Patrick is wel degelijk verhuisd....na 6j dienst mag ik zeggen dat ik trouwe dienst heb gedaan dus niet omdat ik nu wat vaste klanten heb..wel feiten checken voir je iets wegschrijven
Mvg scorpio
was een veronderstelling meisje, en zeker niet slecht bedoelt hoor. Ikzelf heb indertijd ook mijn eigen zaak gestart na jaren trouwe dienst... Niks mis mee trouwens... en heb er nooit spijt van gehad. Ik ben trouwens enkele keren bij jou geweest, TOP, heb jou hier zelf ook bewierookt ...
 
Beste idd..op mezelf maar Patrick is wel degelijk verhuisd....na 6j dienst mag ik zeggen dat ik trouwe dienst heb gedaan dus niet omdat ik nu wat vaste klanten heb..wel feiten checken voir je iets wegschrijven
Mvg scorpio
Damn, jammer dat Lier zover uit de richting is voor mij. Ik zat al even te wachten tot ik eens tijd had om bij jou langs te komen.
In ieder geval succes met je verdere activiteiten. Alleen red je het zeker ook wel. 👍🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan