Recensie Massage Wereld Eindhoven/Weert Amber 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ba74

Stamgast
Forumpionier
364
06/07/21
417
13
Heeft iemand al ervaringen opgedaan met de nieuwe dame Amber die bij MW Eindhoven en ook in Weert is te bewonderen. Foto's zien er mooi en indrukwekkend uit ;)

 
Foto's en tekst spreken mij ook wel erg aan.

Zit er aan te denken om volgende week bij haar langs te gaan. Ik zal in dat geval wel een recensie achter laten hier.
Het is mij nog niet gelukt om een afspraak te maken met Amber, mede omdat ik zojuist heb begrepen dat zij meestal beperkt op enkele doordeweekse dagen tot ongeveer 17:00 werkzaam is (en dus niet in de avonduren).
Dit maakt het voor mij persoonlijk lastig om met haar een afspraak te maken helaas. Hopelijk dat het toch nog een keer gaat lukken.
 
Heel veel tatoo's heeft ze hoorde ik. Ik vind dat niet storend maar vreemd dat ik de foto's daar niets van te zien is. Ik begrijp natuurlijk uit privacy wellicht weg gefotshopt, maar dan nog. Ik ga haar ook zeker een keer boeken.
 
Heel veel tatoo's heeft ze hoorde ik. Ik vind dat niet storend maar vreemd dat ik de foto's daar niets van te zien is. Ik begrijp natuurlijk uit privacy wellicht weg gefotshopt, maar dan nog. Ik ga haar ook zeker een keer boeken.
Bedoel je toevallig Macy, want die heeft inderdaad een hoop tattoos.
Bij Amber weet ik dat niet.

En inderdaad ivm privacy laten ze die weg fotoshoppen.
 
Bedoel je toevallig Macy, want die heeft inderdaad een hoop tattoos.
Bij Amber weet ik dat niet.

En inderdaad ivm privacy laten ze die weg fotoshoppen.
Kan me dat prima voorstellen.
Echter zou het netjes zijn om dat iig in de omschrijving te vermelden. 🙊
Persoonlijk totaal geen bezwaren tegen, vaak zat mooi zelfs.
Maar zeker niet iedereen heeft die mening. 🤐
 
Het is mij nog niet gelukt om een afspraak te maken met Amber, mede omdat ik zojuist heb begrepen dat zij meestal beperkt op enkele doordeweekse dagen tot ongeveer 17:00 werkzaam is (en dus niet in de avonduren).
Dit maakt het voor mij persoonlijk lastig om met haar een afspraak te maken helaas. Hopelijk dat het toch nog een keer gaat lukken.
Herkenbaar. Wat dat betreft kan de mw-site beter. Elders geeft men de uren van de aanwezige dames wel aan. Ik snap best dat niet iedereen overdag en de avond aanwezig is. Zijn veel uren. Heb me op de site al vaker verheugd, wat tevergeefs bleek toen ik een afspraak maakte.
 
Herkenbaar. Wat dat betreft kan de mw-site beter. Elders geeft men de uren van de aanwezige dames wel aan. Ik snap best dat niet iedereen overdag en de avond aanwezig is. Zijn veel uren. Heb me op de site al vaker verheugd, wat tevergeefs bleek toen ik een afspraak maakte.
Zou een mooie aanvulling zijn inderdaad.
Ik mail altijd voor de line-up en daarna maak ik eventueel een afspraak. De dames van de balie zijn heel benaderbaar en kunnen altijd wel een indicatie geven van werkuren.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/amber/?iid=54348
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag - op advies van @Ba74 - bij Amber geweest (MW EIndhoven) voor een fijne massage.
Amber is een mooie dames met perfecte rondingen. Massage was erg fijn, en zeker voor herhaling vatbaar!
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je vermeldt dat haar borsten geholpen zijn. Dat had ik in eerste instantie niet gezien op de foto's. Merk je daar wat van tijdens de massage?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk een keer een afspraak kunnen maken bij deze dame. Ze heeft hele goede vormen en ik hou daar wel van. Heel vrolijk en spontaan karakter. De massage was goed geil en ze weet wel hoe ze moet teasen. Ze vindt het ook echt leuk om te doen en dat merk je wel. Is een toppertje, jammer dat ze alleen overdag werkt. Wil haar nog zeker wel een keer bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan