Recensie Massagesalon Leyanah maison Deluxe waarloosveld 8 , 2550 waarloos 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommeketom

Wandelaar
66
27/01/22
25
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-one-and-only-sexy-leyanah-is-back.html
Totale kosten (in euro)
210€ met jacuzzi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leyanah....zag zopas dat ze terug aan het werk is.
Wat een prachtdame. Ze is dan ook de echte "Real deal" ... met haar zacht lief gezichtje... echt aangenaam gezelschap.
Als ik vroeger naar een erotische massagesalon ging dan kwam ik enkel bij haar. Ik waarschuw, je moet haar reserveren want ze is zelden vrij.
En ik kan jullie de aquamassage aanraden!
Denk dat ik nog eens snel naar Antwerpen ga één van deze....
 
Registratie vandaag en direct een klepper van een positieve review over een huis waar de laatste tijd mindere dingen over te lezen zijn.

Sta mij toe dit 'bedenkelijk' te vinden ?
Ik kwam daar vroeger alleen maar omdat leyanah daar werkte. En dat was al enkele jaren geleden. Ik ben als nieuwkomer alles aan het lezen. Of mag dat niet??? Ben gewoon heel blij dat ik iemand terug ga zien... dan mag er toch iets positief gezegd over worden? Op hookers.nl kunnen we niet meer en vandaag vond ik deze site.. 🤷‍♂️
 
Leyanah....zag zopas dat ze terug aan het werk is.
Wat een prachtdame. Ze is dan ook de echte "Real deal" ... met haar zacht lief gezichtje... echt aangenaam gezelschap.
Als ik vroeger naar een erotische massagesalon ging dan kwam ik enkel bij haar. Ik waarschuw, je moet haar reserveren want ze is zelden vrij.
En ik kan jullie de aquamassage aanraden!
Denk dat ik nog eens snel naar Antwerpen ga één van deze....
Deze dame werkte vroeger bij good time in Mortsel ,dacht ik deze is dan ook echt goed ,als het de zelfde is 😉
 
Registratie vandaag en direct een klepper van een positieve review over een huis waar de laatste tijd mindere dingen over te lezen zijn.

Sta mij toe dit 'bedenkelijk' te vinden ?
Waar staat er dan iets van over? Want ik heb nog niet alles
Deze dame werkte vroeger bij good time in Mortsel ,dacht ik deze is dan ook echt goed ,als het de zelfde is 😉
Dan heb je de verkeerde voor. In het begin is ze begonnen in athena in kontich en daarna is ze altijd in waarloos gebleven...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan