Recensie Massagesalon Venuz Veeningen 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderlaatst kwam ik `toevallig' ze en dacht ach waarom zou ik ook eens niet langs gaan.... Was hier de eerste keer. Bij binnenkomst was er niemand, ik werd ook niet ontvangen en dacht nou dan gaan we maar rustig zitten 😅 vervolgens kwam Alina aangelopen. Na de betaling van €150 kon ik mee lopen. Voor de tijd eerst gedoucht waarna de massage kon beginnen. Mijn benen heeft ze lekker gemasseerd om vervolgens beneden aan de slag te gaan. Was wel lekker wat ze deed en hoe... maar het moest zo snel mogelijk want op een gegeven moment begon ze mij te sjorren😳😅 Toen de massage afgelopen was weer gedoucht. Zou ik terug gaan bij haar dat denk ik niet ivm hoog afwerk gehalte stond met 3 kwartier weer buiten betaald voor 1 uur.
150 euro voor 45 min. massage met handmatig hp is wel heeeel duur, normaal kun je daarvoor bij Venuz 60 minuten "all-the-way" gaan. Je bent "afgewerkt en afgezet"...😅
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken terug bij Sandra geweest. Voor en na de massage lekker samen douchen. Een lieve dame. Eén van de weinigen die de prostaat echt weet te vinden. Verder een goede massage gehad in een prettige sfeer. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan