Massagesalons in Amsterdam met hp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nieuw wat betreft massagesalons met extra's maar ben zeker ook geïnteresseerd in met name de Chinese massagesalons. Ik heb gewoon wat meer met Chinezen dan met Thai. Tips (via DM) zijn welkom en worden zeer gewaardeerd.
 
Ik ben erg geïntresseerd in waar ik deze salons kan vinden. In het buitenland kom ik ze zonder veel moeite tegen, maar in Amsterdam heb ik het nog niet gezien. Kijk ik gewoon verkeerd? Ik zou graag een DM krijgen met waar ik deze ervaring kan opdoen.
 
Ik ben erg geïntresseerd in waar ik deze salons kan vinden. In het buitenland kom ik ze zonder veel moeite tegen, maar in Amsterdam heb ik het nog niet gezien. Kijk ik gewoon verkeerd? Ik zou graag een DM krijgen met waar ik deze ervaring kan opdoen.

Een Chinese massage salon vinden in Amsterdam is echt niet moeilijk ? Google, of massageforum , of gewoon rondkijken - meestal in buurten waar de winkelhuur niet extreem hoog is.
Je ziet alleen niet aan de buitenkant of er bij de massage ook een happy end gegeven (kan) worden . Ze zullen het ook niet aan de telefoon of aan de deur zeggen.
De kans is wel redelijk groot over het algemeen. En zo niet, dan heb je nog steeds een ,meestal behoorlijk goede, massage gehad.
 
Ik ontvang ze ook graag in DM. Ik had vroeger een adresje van een niet slecht uitziende chinese dame met grote borsten maar die is al een tijdje gesloten.
 
zeer zeer graag ook een dm please.... tis een speld in een hooiberg geworden. Ik ken er wel een paar die ik zelf kan doorsturen maar ben op zoek naar een nieuwe..

bvd!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan