WHEM Massagevrowen.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Meneer Mooie Ogen

Wandelaar
81
24/08/21
19
Hoi hoi heeft er iemand ervaring met massagevrouwen.nl

daar staan de mooiste vrouwen op, maar om adres of telefoonnummer te krijgen moet je eerst lid worden ervan.
twijfel.
iemand ervaring ermee. Thanks en fijne dagen gewenst tevens zoek ik nog een leuk adresje in de buurt van Heerlen + 50 km
groetjes
 
Bedankt voor de info was er bijna in gestonken leek zo echt, gelukkig een gezonde twijfel .ja verplaatsen is geen gek idee.
thanks nog maal.
Een valide bedrijf heeft altijd een geldig adres, contactgegevens en een kvk-nummer op de site staan. Dit is een nepsite. Ik heb een abuse melding gedaan bij het bedrijf dat de website host. Dat is [email protected]
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg een zakelijke reactie op mijn abusemelding en moet nu voor een vervolgstap een formulier invullen waarin uitgelegd moet worden waarom de site weggehaald moet worden. Omdat ik niet zelf benadeeld ben, ga ik daar niet aan beginnen. Wie zich geroepen voelt kan van mijn de download-link naar het formulier krijgen.
 
Hey dat is beet sj die doen ook weinig aan preventie en blokkeren van fake accounts, beschermen de goede leden echt weinig.
meerdere malen bij sj melding doe er niks mee. Moeten maar weer eens under cover laten onder zoeken.
hahah
dus advies kijk uit betaal niet vooruit en als de dame te mooi is om waar te zijn kijk dan dubbel zo goed uit .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan