Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er wordt echt weinig recensies geschreven over bezoeken in Eindhoven

Zo ben ik benieuwd naar Nadia maar niemand heeft ervaring met haar lijkt het
Is er wel wat te melden nog wat positief is. Prijs / kwaliteit is echt een stuk minder geworden, uitgezonderd van nog wel een paar toppertjes. Veel nieuwe dames komen en gaan en hebben geen plicht besef. Beetje mentaliteit van de nieuwe jongeren. Ik kom wanneer ik zin heb, ga wanneer ik zin heb, en als ik geen zin heb dan ga ik niet. Jammer van dit mooie concept. Heintje schrijft 7 dames van zijn laatste 10 bezoeken waren niet aanwezig, en MW doet hier niks aan, komt je zelfs niet tegemoet...ja we hebben andere dames wordt dan gezegd......te makkelijk. Ik kom al meer dan 30 jaar bij MW maar kom er nu nagenoeg niet meer vanwege de prijs en dan de kwaliteit, uitzonderen daar gelaten, Jacky, Hanna, Bo, Bonnie en er zijn er zeker nog wel wat, altijd goed voor Mw en zeker ook voor de klant

Is er wel wat te melden nog wat positief is. Prijs / kwaliteit is echt een stuk minder geworden, uitgezonderd van nog wel een paar toppertjes. Veel nieuwe dames komen en gaan en hebben geen plicht besef. Beetje mentaliteit van de nieuwe jongeren. Ik kom wanneer ik zin heb, ga wanneer ik zin heb, en als ik geen zin heb dan ga ik niet. Jammer van dit mooie concept. Heintje schrijft 7 dames van zijn laatste 10 bezoeken waren niet aanwezig, en MW doet hier niks aan, komt je zelfs niet tegemoet...ja we hebben andere dames wordt dan gezegd......te makkelijk. Ik kom al meer dan 30 jaar bij MW maar kom er nu nagenoeg niet meer vanwege de prijs en dan de kwaliteit, uitzonderen daar gelaten, Jacky, Hanna, Bo, Bonnie en er zijn er zeker nog wel wat, altijd goed voor Mw en zeker ook voor de klant
Zo is het. Heel jammer. Ik zie dat Miloe na een afwezigheid van 5 weken het toch nog eens aandurft zich op de lijst te zetten🤣. Ik denk dat ze misschien toch een half dagje gaat komen dus ik laat heer voor wat het is .... En de prijs zal ook wel binnenkort stijgen gelijk men in Mönchengladbach reeds gedaan heeft! Jacky en Kathy hebben mij nog nooit teleurgesteld en dat mag ook vermeld worden. Heelaas werkt Kathy nu hoofdzakelijk in nijmegen . De klik met die jonge meiden die maar af en toe eens komen heeft hier veel mee te maken heelaas .....

Terug
Bovenaan Onderaan