Dat vraag ik me ook af. Ik had vandaag een afspraak met Danique wat echt een topper is maar heeft zich ook weer afgemeldHeeft er iemand ervaring met nieuwe masseuses van Eindhoven?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat vraag ik me ook af. Ik had vandaag een afspraak met Danique wat echt een topper is maar heeft zich ook weer afgemeldHeeft er iemand ervaring met nieuwe masseuses van Eindhoven?
Is er wel wat te melden nog wat positief is. Prijs / kwaliteit is echt een stuk minder geworden, uitgezonderd van nog wel een paar toppertjes. Veel nieuwe dames komen en gaan en hebben geen plicht besef. Beetje mentaliteit van de nieuwe jongeren. Ik kom wanneer ik zin heb, ga wanneer ik zin heb, en als ik geen zin heb dan ga ik niet. Jammer van dit mooie concept. Heintje schrijft 7 dames van zijn laatste 10 bezoeken waren niet aanwezig, en MW doet hier niks aan, komt je zelfs niet tegemoet...ja we hebben andere dames wordt dan gezegd......te makkelijk. Ik kom al meer dan 30 jaar bij MW maar kom er nu nagenoeg niet meer vanwege de prijs en dan de kwaliteit, uitzonderen daar gelaten, Jacky, Hanna, Bo, Bonnie en er zijn er zeker nog wel wat, altijd goed voor Mw en zeker ook voor de klantEr wordt echt weinig recensies geschreven over bezoeken in Eindhoven
Zo ben ik benieuwd naar Nadia maar niemand heeft ervaring met haar lijkt het
Zo is het. Heel jammer. Ik zie dat Miloe na een afwezigheid van 5 weken het toch nog eens aandurft zich op de lijst te zettenIs er wel wat te melden nog wat positief is. Prijs / kwaliteit is echt een stuk minder geworden, uitgezonderd van nog wel een paar toppertjes. Veel nieuwe dames komen en gaan en hebben geen plicht besef. Beetje mentaliteit van de nieuwe jongeren. Ik kom wanneer ik zin heb, ga wanneer ik zin heb, en als ik geen zin heb dan ga ik niet. Jammer van dit mooie concept. Heintje schrijft 7 dames van zijn laatste 10 bezoeken waren niet aanwezig, en MW doet hier niks aan, komt je zelfs niet tegemoet...ja we hebben andere dames wordt dan gezegd......te makkelijk. Ik kom al meer dan 30 jaar bij MW maar kom er nu nagenoeg niet meer vanwege de prijs en dan de kwaliteit, uitzonderen daar gelaten, Jacky, Hanna, Bo, Bonnie en er zijn er zeker nog wel wat, altijd goed voor Mw en zeker ook voor de klant