Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt met SS bedoel ik Sixsens, 60 Euro voor het eerste halve uur, daarna 50 Euro per half uur. Dus entree (voor 12:00 uur) 55 Euro, en een uurtje rollebollen 110 Euro. 165 Euro totaal en dan mag je meer dan bij een standaard massage bij MW. Dan heb je alle drank (muv gedestileerd) maar wel pils en fris e.d. en kwalitatief prima eten, welness en tal (40-60) vrouwen.

Zo jammer dat ze zo ver weg zitten (voor mij)...
Weet niet hoe druk het daar in het weekend is, maar anders maak ik er een keer een dagje van.
 
Vanuit de leiding zeer zeker niet maar er zullen heus wel masseuses zijn die extra's aanbieden.
Inmiddels heel wat prive berichten gehad.et verzoek om namen te delen... Nee deze deel ik niet om de dames niet in discrediet te brengen.

Maar als je het netjes vraagt is er tegenwoordig veel mogelijk bij massagewereld zal ik maar zeggen ;)

Tip: ga voor de meest voordelige massage en regel extras (qua massage of anders) gewoon met de dame zelf. Interessanter voor de mogelijkheden en ook zeker interessanter voor de dames zelf.
 
Dat er meer mogelijk is bij massagewereld is mij nu extra bevestigd…. Afgelopen week veel privé berichten gehad met mede wandelaars met dezelfde ervaringen als ik dat er prima meer kan bij massagewereld in Weert en Eindhoven 😂

Nee ik deel nog steeds geen namen - probeer gewoon zelf maar eens uit zou ik zeggen ✌️
 
Dat er meer mogelijk is bij massagewereld is mij nu extra bevestigd…. Afgelopen week veel privé berichten gehad met mede wandelaars met dezelfde ervaringen als ik dat er prima meer kan bij massagewereld in Weert en Eindhoven 😂

Nee ik deel nog steeds geen namen - probeer gewoon zelf maar eens uit zou ik zeggen ✌️
Ja inderdaad altijd al zo geweest er zijn er verschillende waar veel mogelijk is
 
iemand de namen van dames voor extra mw eindhoven en weert? kom er vaak, maar heb daar de verkeerde blijkbaar. graag pb sturen, zou ik zeer kunnen waarderen.:)
Extras worden niet "aangeboden", die kúnnen wel het gevolg zijn van een goede klik, geil geworden dame en/of reguliere bezoeker.

Concreet dus iets wat je zelf moet "bewerkstelligen" feitelijk.
Namen noemen is echter not done. 🙊
 
Is het alleen nog maar om de extra's te doen. Gewoon lekker genieten van een goeie massage met een mooie dame. Zoals Motormaf zegt heeft die gelijk in. Bij de juiste klik en of regulier bezoek van dezelfde dame kan er wel eens iets meer gebeuren. De dame kan ook opgewonden raken, en dan heb je gewoon samen een leuke tijd. Voor neuken of oraal moet je niet bij MW zijn.
 
Is het alleen nog maar om de extra's te doen. Gewoon lekker genieten van een goeie massage met een mooie dame. Zoals Motormaf zegt heeft die gelijk in. Bij de juiste klik en of regulier bezoek van dezelfde dame kan er wel eens iets meer gebeuren. De dame kan ook opgewonden raken, en dan heb je gewoon samen een leuke tijd. Voor neuken of oraal moet je niet bij MW zijn.
Inderdaad gewoon lekker geniet van de top dames daar. De dames kunnen het zo spannend maken dat sex gewoon niet nodig is en je heel happy naar huis gaat.
 
Op basis waarvan denk je dat?
Op basis van de berichten hierboven; de salons in Eindhoven en Weert waar dames kennelijk wat losser zijn geworden met de regels. En er is natuurlijk wat overlap en contact tussen masseuses in de MW-salons.

Het is mij ook niet om de extra's te doen, begrijp me niet verkeerd. Ik ben een liefhebber en ga nog steeds naar een massagesalon voor een massage. Extra's - mits aangeboden - zijn leuk meegenomen, maar heb ik ook weleens afgeslagen. Daarvoor had ik ook naar een privéhuis of andersoortig etablissement kunnen gaan, waar je voor all the way evenveel of minder betaalt. 😄
 
Laatst bewerkt:
Hier iets waar ook wat dames van MW naar zouden moeten luisteren: lippen opspuiten en harde siliconen vinden de meeste mannen niet mooi, eerder lelijk.

 
Terug
Bovenaan Onderaan