Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze overwerkt is moet ze thuisblijven. Als klant heb je recht op een goede massage, zeker voor die prijzen die ze rekenen.
Heb je het gemeld bij de receptioniste?
Bij MW Eindhoven heb ik ooit een klacht over een masseuse gemeld bij de receptioniste. Totaal nutteloos. Receptioniste beweerde zonder dat ze op de kamer erbij was geweest en de masseuse nog niet had gesproken dat er op de kamer dingen zouden zijn gebeurd die niet mogen. Haar bewering klopte niet. Ook aangegeven. Totaal niets mee gedaan en trok onterecht partij voor masseuse. Als daar een klant die zijn zuurverdiende geld daar achterlaat zo wordt afgescheept, is er naar mijn idee maar 1 optie: boycotten die keten. Maar mogelijk prijzen ze zich zelf al uit de markt. Maastricht gaat dicht. Ik meen dat eerder Den Bosch al is gesloten.
 
Bij MW Eindhoven heb ik ooit een klacht over een masseuse gemeld bij de receptioniste. Totaal nutteloos. Receptioniste beweerde zonder dat ze op de kamer erbij was geweest en de masseuse nog niet had gesproken dat er op de kamer dingen zouden zijn gebeurd die niet mogen. Haar bewering klopte niet. Ook aangegeven. Totaal niets mee gedaan en trok onterecht partij voor masseuse. Als daar een klant die zijn zuurverdiende geld daar achterlaat zo wordt afgescheept, is er naar mijn idee maar 1 optie: boycotten die keten. Maar mogelijk prijzen ze zich zelf al uit de markt. Maastricht gaat dicht. Ik meen dat eerder Den Bosch al is gesloten.
MW gaat hard achteruit - prijzen gaan omhoog, massage kwaliteit van (veel) dames gaat achter uit ...
En MW blijft maar zeggen dat op de kamers niet meer mag dan massage - nou geloof me MW; er gebeurt echt wel meer dan alleen massage (gisteren nog op bezoek geweest :) ) ....
 
Horen jullie ook van meiden dat klanten steeds disrespecvoller worden? Ik hoor dit nu van meerdere meiden. Of zijn er bepaalde dingen die voor meiden duidelijk niet netjes zijn en die wij heren gewoon niet snappen?

Ik zie ook meerder meiden die altijd met plezier mannen ontvingen wat minder ontspannen en vrolijk zijn? En op de gang heb ik al eens een confrontatie met een klant en een masseuse gehoord.

Ik weet niet of het nu erger is, maar je hebt nog steeds mensen die menen dat het "ik betaal, dus ik bepaal" is. Alsof dat een vrijbrief is om overal maar aan te zitten. Zo werkt het natuurlijk niet. Ik was alweer wat jaartjes geleden bij MW waar ik een afspraak had met een dame en die was helemaal overstuur omdat een klant voor mij veel te ver was gegaan. Er zijn helaas nog steeds mannen die niet willen begrijpen dat als een vrouw nee zegt ze ook nee bedoelt. Dat lijkt me op zich toch niet zo moeilijk te snappen.

En als je per se meer wilt dan een erotische massage, waarom ga je dan niet naar een bordeel? Daar kunnen ze je ook een massage geven als je wilt. Afgaande op sommige posts in dit subforum lijkt het tegenwoordig bij sommigen alleen nog maar om de extra's te gaan.
 
MW gaat hard achteruit - prijzen gaan omhoog, massage kwaliteit van (veel) dames gaat achter uit ...
En MW blijft maar zeggen dat op de kamers niet meer mag dan massage - nou geloof me MW; er gebeurt echt wel meer dan alleen massage (gisteren nog op bezoek geweest :) ) ....
Nou die extra's was ik niet eens naar op zoek. Deze masseuse, ene Monique (oostblokaccent) stond op de site nog als nieuwe masseuse bleek achteraf, raakte al over de rooie toen ik haar rug masseerde toen ze op me lag. Een normale handeling die bij mijn vele massages (ook bij MW) er gewoon altijd bij hoort.
Als ik een normale maar mindere massage krijg (de een masseert nu eenmaal erotischer dan de ander) denk ik meestal ach kan wel eens. Volgende keer misschien een ander kiezen.
Maar deze ging niet verder met de massage nadat ik haar rug masseerde. Dat vond ik te gortig en toen dus wel gemeld bjj receptie. Zonder effect. Maar die houding had bij mij wel effect. Ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel watermassages met die warme zomer ik niet bij hun heb genomen. Die hebben ze op hun buik mogen schrijven.
 
Zou me verbazen iig, wellicht bij Yu&Mi meer kans/mogelijkheden hiervoor?
MW heeft écht de policy dat er geen "extra's" gedaan of gedaan mogen worden, hierop beter ook niet zinspelen dus.
Inderdaad en hiervoor ga je toch ook niet naar MW?
Alhoewel ik wel de indruk (en ervaring) heb dat de die policy soms weleens minder strak gehandhaafd wordt, maar anaal is toch wel een een ander uiterste.
 
Dus bij Yu&Mi wel meer kans dan?

Iemand een idee wie dit bij Yu&zin zou doen?
Bij Yu en Mi wordt er niet moeilijk gedaan over meer dan een massage. Niet dat iedere masseuse het doet. Maar geheimzinnigheid is niet nodig.
In een privéhuis heb je ook geen zekerheid dat iedere dvp anaal doet.
Namen bij Yu en Mi weet ik niet. Zelf nooit geprobeerd daar.
 
Tja… maar hoe kom je erachter?😅
Gewoon vragen. Ik heb het in privehuis wel eens gevraagd. De meeste die het doen, doen het niet niet bij de eerste keer. En dan nog zijn er die zeiden "Ja doe ik, maar niet met jou" nadat ze mijn kameraad in volle glorie hadden gezien. Voor mij geen must anaal en heb me zonder ook prima vermaakt.
Steeds meer dvp's die in privehuis en massages werken staan ook op kinky of sexjobs. Wellicht kun je daar de opties bekijken of een dvp benaderen.
 
Ik kom al heel wat jaren bij massagewereld. Vindt het leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn. Mijn ervaring is spreek af met de oude garde. Die dames weten wat masseren is. Dan praat ik over chayenne (helaas gestopt), macy, angel, demi (helaas gestopt), sofie (helaas gestopt)
Ieder zo zijn mening, had een keer een massage van een jongere dame die er niet zo lang werkte en dat was me tegengevallen.
laatst nog bij macy geweest, mooie volle natuurlijke borsten cup D cup E, tattoo's, een mooie rubensvrouw. Ze masseert ook vrouwen en koppels. Mijn vrouw is bijna jarig dus ik ga het haar cadeau doen
Met dank aan Ba74


1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
 
Je noemt 5 dames op en daar zijn er drie van gestopt. Macy moet wel je types zijn, ik heb haar 1x gehad en was prima maar je moet wel van Rubens vrouwen houden.

Toch zijn de jongere dames vaak ook wel goed. De types die het niet alleen voor het geld doen maar het zelf ook echt met plezier doen en er ook van kunnen genieten, worden vaak ook toppertjes.
 
Je noemt 5 dames op en daar zijn er drie van gestopt. Macy moet wel je types zijn, ik heb haar 1x gehad en was prima maar je moet wel van Rubens vrouwen houden.

Toch zijn de jongere dames vaak ook wel goed. De types die het niet alleen voor het geld doen maar het zelf ook echt met plezier doen en er ook van kunnen genieten, worden vaak ook
Ja je moet van rubensvrouwen houden, klopt.
Ieder zo zijn eigen mening, ervaring, smaak en keuze.
Tina en bo ook 2 toppertjes van de oude garde.
Iedere dame is een topper op haar eigen manier en iedereen moet haar draai vinden in het vak
Gelukkig is er genoeg keus voor iedereen
 
Belangrijkste is respect hebben. Ben zelf 1x boos geworden tijdens een massage en ben weg gegaan, hier altijd wel wat spijt van gehad. Daarna proberen uit te praten met de dame maar die kans gaf zij mij niet meer. Ik vind nog steeds dat ik gelijk had, maar had het beter kunnen oplossen.

Bo zeker een topper en mooie vrouw, Tina vind ik wat minder qua uiterlijk. Kijk naar Kalysha, jonge dame maar wel erg goed in haar vak, net als Dana en Jolie.
 
Belangrijkste is respect hebben. Ben zelf 1x boos geworden tijdens een massage en ben weg gegaan, hier altijd wel wat spijt van gehad. Daarna proberen uit te praten met de dame maar die kans gaf zij mij niet meer. Ik vind nog steeds dat ik gelijk had, maar had het beter kunnen oplossen.

Bo zeker een topper en mooie vrouw, Tina vind ik wat minder qua uiterlijk. Kijk naar Kalysha, jonge dame maar wel erg goed in haar vak, net als Dana en Jolie.
Kalysha 1 keer geweest. Inderdaad een mooie vrouw en weet ook wat ze doet.
Dana en Jolie zullen vast en zeker wel toppers zijn maar ik hou niet van ingespoten lippen, nep borsten en botox en fillers
Blijf gewoon jezelf, je bent al mooi genoeg van jezelf, zonde als je zo aan jezelf gaat sleutelen.
Respect is heel belangrijk, als je dat hebt voor de dame dan krijg je echt een top massage
 
Kalysha 1 keer geweest. Inderdaad een mooie vrouw en weet ook wat ze doet.
Dana en Jolie zullen vast en zeker wel toppers zijn maar ik hou niet van ingespoten lippen, nep borsten en botox en fillers
Blijf gewoon jezelf, je bent al mooi genoeg van jezelf, zonde als je zo aan jezelf gaat sleutelen.
Respect is heel belangrijk, als je dat hebt voor de dame dan krijg je echt een top massage
Helemaal met je eens !! Ik hou ook echt van puur natuur
 
Belangrijkste is respect hebben. Ben zelf 1x boos geworden tijdens een massage en ben weg gegaan, hier altijd wel wat spijt van gehad. Daarna proberen uit te praten met de dame maar die kans gaf zij mij niet meer. Ik vind nog steeds dat ik gelijk had, maar had het beter kunnen oplossen.

Bo zeker een topper en mooie vrouw, Tina vind ik wat minder qua uiterlijk. Kijk naar Kalysha, jonge dame maar wel erg goed in haar vak, net als Dana en Jolie.
Bo is zeker een topper en mooie vrouw waar je een goede massage van krijgt maar dat geldt ook voor Hanna want die is ook een echte topper.
 
Absoluut mee eens. Ze is ook lekker 'down to earth'.
Extras worden niet "aangeboden", die kúnnen wel het gevolg zijn van een goede klik, geil geworden dame en/of reguliere bezoeker.

Concreet dus iets wat je zelf moet "bewerkstelligen" feitelijk.
Namen noemen is echter not done. 🙊
Cup D en heerlijke billen heeft Carmen MW Eindhoven .. alles natural ;)
Hoe was u ervaring met Carmen ? Heb komende dagen een afspraak bij haar dus ben wel is benieuwd.
 
Gisteren bij Ellen geweest omdat Macy vol zat. De massage was wel lekker, maar we waren heel snel klaar (en dat lag niet aan mij). Verder was er ook geen klik. Ik geloof dat ze me één keer heeft aangekeken in 't hele verhaal. Erg zakelijk.

Ze vertelde in het begin wel dat ze d'r dag niet had. Dat kan natuurlijk, maar dan had ze beter af kunnen zeggen voordat we onder de douche stonden. Volgende keer toch maar gewoon wachten op een van mijn vaste dames, dit was zonde van het geld.
 
Er is hier al eens gesproken over het weigeren van klanten door sommige dames. Persoonlijk vind ik dat de dames het recht hebben iemand te weigeren. Zal vaak op basis van uiterlijk/leeftijd zijn.
Vandaag was ik bij MW Eindhoven en zag met eigen ogen hoe dit zo'n beetje in z'n werk kan gaan. Ik zat in een van de wachtruimtes te wachten op "mijn" dame toen er een man binnen kwam die aan de gastvrouw aangaf geen afspraak te hebben en graag had dat de dames zich voor kwamen stellen. Hij bleef bij de balie staan en de dames liepen dus in een rijtje langs mijn wachtkamertje heen om zich een voor een voor te stellen. Opeens kwam er vanachter een behoorlijk zelfingenomen masseuse en die keek alleen maar om het hoekje wie de klant was zonder zich voor te stellen. Ze liep daarna snel terug en mompelde toen ze langs mij liep: " no way, wat denk je zelf zeg". Ze stelde zich dus niet voor. De man in kwestie was echt niet overoud, ik schat 45 en zag er op zich verzorgd uit, hij was niet de knapste maar ook niet super lelijk. Ik persoonlijk vind dit zeer opmerkelijk en raar gedrag. Als het nu een vieze ouwe kluizenaar van in de zeventig was geweest begrijp ik het maar dit?? De overige dames stelden zich netjes voor en hij ging daarna ook met zijn keuze naar 'n kamer. Fijn voor hem dat de rest vd dames wel normaal gedrag vertonen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan