Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik las het ook net. Heftig voor gastvrouw, aanwezige dames en klanten.
Sterkte gewenst voor allen !

Fijn dat ze snel een aanhouding hebben kunnen verrichten. Zelf betaal ik nooit cash, maar dit zijn natuurlijk nog plekken waar relatief veel cash in omloop is en dat is helaas niet zonder risico.

Hoe verloopt het ontvangst bij massagewereld Eindhoven? Is het een beetje discreet of zit je samen met ander mannen ergens te wachten? En komen de dames zich één voor één voorstellen of in een line-up?
Wat betreft ontvangst MW Eindhoven kan ik niet spreken

Wat iig de gang van zaken is bij MW is dat een voor een de beschikbare dames zich met een handdruk komen voorstellen na roep van de gastvrouw mbt voorstellen.

Hoe verloopt het ontvangst bij massagewereld Eindhoven? Is het een beetje discreet of zit je samen met ander mannen ergens te wachten? En komen de dames zich één voor één voorstellen of in een line-up?
Het werkt het beste als je van tevoren op de website een dame uitkiest en daar dan een afspraak mee maakt (online of telefonisch via de gastvrouw/heer). Dan weet je zeker dat ze er is en tijd voor je vrij gemaakt heeft.

De wachtruimtes zelf zijn redelijk discreet. Je wacht afgezonderd van andere bezoekers. Je kunt wel andere mensen tegen het lijf lopen bij de bar waar je betaalt.

Oké bedankt! Andere mannen tegenkomen bij de bar lijkt me niet zo erg. Ik had echter vernomen dat je bij MW Antwerpen samen met andere mannen in een ruimte moet wachten, wat me toch best ongemakkelijk lijkt. Dan zal ik binnenkort MW Eindhoven eens komen proberen.
Specifieke aanbevelingen voor een eerste ervaring voor een man van 26j? Of gewoon op m'n smaak afgaan?

In Eindhoven is het redelijk discreet met een kleine aparte wachtruimte voor de klant.
In Nijmegen zit je als klant bij een andere klant als die er ook toevallig net zit.
Dames stellen zich één voor één voor.

Terug
Bovenaan Onderaan