Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp je vraag eigenlijk niet en het komt juist wel respectloos over.
Bij massagewereld staat zowel op de website als op de kamers dat 'intiem absoluut niet mogelijk is'.
Volgens mij hebben ze ook een zero tolerance policy. Dames die bij MW worden betrapt op intiem, vliegen er direct uit.
Waarom vraag je dat dan nog?

Voor intiem zijn er toch andere gelegenheden? Een massage is toch een heel andere dienst.
Een uur lang genieten van de massage van een een dame is iets heel anders dan (plat gezegd) er hem inhangen.

Hoezo, ik ken die policy niet uit mijn hoofd. Ik heb nergens borden gezien met die tekst, anders had ik het niet gevraagd. Er zijn ook massagesalons waarbij dat wel mogelijk is, dus niet gek dat ik er naar vraag. Ik vraag het netjes, zij geeft netjes antwoord, klaar. Niets respectloos aan. Het zou pas respectloos zijn als ik daarna ga aandringen.

Hoezo, ik ken die policy niet uit mijn hoofd. Ik heb nergens borden gezien met die tekst, anders had ik het niet gevraagd. Er zijn ook massagesalons waarbij dat wel mogelijk is, dus niet gek dat ik er naar vraag. Ik vraag het netjes, zij geeft netjes antwoord, klaar. Niets respectloos aan. Het zou pas respectloos zijn als ik daarna ga aandringen.
De reactie zal ook ingegeven zijn door het feit dat je zelf aangeeft dat je na veeele jaren weer eens naar MW bent gegaan en dus bekend wordt verondersteld met de policy die nooit anders is geweest. Maar nu vul ik het in voor diegene.

Bij de salons van MW die ik bezocht heb stond het nochtans heel duidelijk op bordjes 🐝 de balie.
De huisregels met oa (ik parafraseer even)
Intiem niet toegestaan
Een dame heeft het recht ten alle tijden een klant te weigeren.
En nog wat regels

Belangrijkste is: je weet nu dat intiem bij MW een absolute no go is.
Dus geniet van een volgende massage

Nou, de huisregels hangen op iedere kamer en bij de balie en intiem is strikt verboden.
Volgens mij heeft MW altijd deze policy strikt gehanteerd en dat is ook 1 van de redenen waarom ze kwaliteitsmasseuses hebben.

Maar los daarvan; je gaat toch naar een massagesalon voor een (het woord zegt het al) een massage.
Er zijn inderdaad 'massagesalons' die meer aanbieden, maar dat is al duidelijk gemaakt op hun website of je merkt het gelijk bij het voorstelrondje.

Ik vind het echt compleet respectloos om toch nog even te proberen 'of er nog meer mogelijk is' en te gaan vissen of ze buiten MW nog intiem aanbiedt.
Je hebt nog geluk gehad dat ze de massage niet direct heeft afgebroken.

Laatst bewerkt:
Doet dit ter zake? Heb enorm respect voor de dames zelfs zoveel dat sommigen een praatje met me slaan in de wachtruimte ook al heb ik hen niet gekozen 🙂
Eerdere post van jou over Bonnie: "ik zou ze zo graag eens lekker neuken maar ze is nog maar 21 en we moeten het respecteren." Enorm respectvol. Volgens mij heb ik eens gelezen in een review dat Bonnie bekend is gemaakt met dit forum. Benieuwd of ze dit volgt.

Het is toch duidelijk dat intiem of iets anders niet mogelijk is wanneer de masseuse alleen al zegt aanraken mag behalve de intieme zones
En dit zeggen ze bij elke massage
Idd
Dus samengevat bij MW:
Is intiem niet mogelijk
Aanraken mag maar wel op aangeven van de dame waar wel en niet (is iig mijn ervaring)
Bevalt je dit niet ? Dan zijn dr nog genoeg andere salons waar je wellicht wel terecht kan.

Idd
Dus samengevat bij MW:
Is intiem niet mogelijk
Aanraken mag maar wel op aangeven van de dame waar wel en niet (is iig mijn ervaring)
Bevalt je dit niet ? Dan zijn dr nog genoeg andere salons waar je wellicht wel terecht kan.
Inderdaad.
En de dames van MW zitten ook niet te wachten op respectloze heren 'die de masseuse eens lekker willen neuken'.
Die heren hebben namelijk totaal niet het concept van Massagewereld begrepen.

Terug
Bovenaan Onderaan