Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
straks een afspraak gemaakt met Daisy, ben benieuwd
na 4 jaar alleen maar bij Anouk geweest te zijn, is het fout gegaan.
ik zal haar massages gaan missen, maar aan de andere kant is het beter voor mij portemonnee.
 
na 4 jaar alleen maar bij Anouk geweest te zijn, is het fout gegaan.

Oh...🤔 Lees hier volgens mij alleen positieve verhalen die ik zelf ook heb ervaren.

maar aan de andere kant is het beter voor mij portemonnee.

Zeker nu ze weer duurder zijn geworden. 160 voor 1 uur nu meen ik. Nog niet zo lang voor corona hadden ze daar meen ik nog een basis b2b 1 uur voor 110 euro.. Die hebben ze van de kaart gehaald.

Veel plezier met Daisy.
 
Oh...🤔 Lees hier volgens mij alleen positieve verhalen die ik zelf ook heb ervaren.



Zeker nu ze weer duurder zijn geworden. 160 voor 1 uur nu meen ik. Nog niet zo lang voor corona hadden ze daar meen ik nog een basis b2b 1 uur voor 110 euro.. Die hebben ze van de kaart gehaald.

Veel plezier met Daisy.
Aardige meid, leuke massage maar eenmalig, vanwege de prijsverhoging en dat ik niet meer bij Anouk kan houd het voor mij op massage wereld
 
Wat mij opvalt eerst Den Bosch dicht, toen Maastricht. Weert nu op zaterdag dicht en wat ik daar begrijp geen plannen weer op zaterdag open re gaan. Zijn zelfs wel eens op zondag last minute dicht.
Toch ook geen goeie ontwikkeling.
Nee klopt, om toch wellicht iets te nuanceren:
Den Bosch was al pre covid dicht als ik me goed herinner (corrigeer me als ik het fout heb)
Maastricht zat eigenlijk al jaren een sterfhuis constructie op vanuit de gemeente is mij ooit verteld door iemand.

Toch deel ik je mening, tel daarbij op dat een hoop goeie dames (volgens recensies) vaak rouleren plus de afstanden tussen de resterende vestigingen (Eindhoven Heerlen, Weert is nog redelijk te doen)
Maar naar Soest of Nijmegen wordt een ander verhaal, dan zit je al gauw op 2 uur reistijd exc eventuele files. en dat enkele reis.

Diep respect voor de dames die dat meerdere dagen ervoor over hebben
(Heb even via maps gerekend vanuit Sittard algemeen naar de eerder genoemde vestigingen)
 
Wat mij opvalt eerst Den Bosch dicht, toen Maastricht. Weert nu op zaterdag dicht en wat ik daar begrijp geen plannen weer op zaterdag open re gaan. Zijn zelfs wel eens op zondag last minute dicht.
Toch ook geen goeie ontwikkeling.
In Weert zijn ze destijds zaterdag dicht gegaan omdat er te weinig dames aanwezig waren en volgens mij houden ze dat zo ivm de planning van de receptioniste die ze anders niet rondkrijgen.
Als er bv 2 dames in de planning op een zondag staan en die komen op het laatste moment niet dan heeft MW geen andere keuze om op het laatste moment de zondag dicht te houden.
 
Dan moet MW eerst hun gastvrouwen opleiden in edv geweest alles ging fout stemming slecht …..
Ja herken ik in edv. Net zo slecht als instelling masseuse. Beiden oost-europa. Trokken partij voor elkaar en gasttvrouw beweerde onjuiste zaken over mij terwijl ze niet bij de massage was geweest. Als er niets geregeld wordt met een ontevreden klant en die afscheept en er leugens over mij worden verteld betekent dat voor mij maar 1 ding : nooit meer naartoe gaan. Kost ook geen moeite. Doordat die ver van het station ligt kwam ik er toch al niet veel en had ook geen vaste masseuse. Dan geef ik mijn geld wel elders uit.
 
Ben een jaar of 4 geleden in Weert geweest bij een Belgische dame. Mooi figuur en wat rossig haar. Hele leuke dame in omgang. Iemand een idee wie dit geweest zou kunnen zijn?
 
Ja herken ik in edv. Net zo slecht als instelling masseuse. Beiden oost-europa. Trokken partij voor elkaar en gasttvrouw beweerde onjuiste zaken over mij terwijl ze niet bij de massage was geweest. Als er niets geregeld wordt met een ontevreden klant en die afscheept en er leugens over mij worden verteld betekent dat voor mij maar 1 ding : nooit meer naartoe gaan. Kost ook geen moeite. Doordat die ver van het station ligt kwam ik er toch al niet veel en had ook geen vaste masseuse. Dan geef ik mijn geld wel elders uit.
In andere vestiging ook iets meegemaakt.
Dame was er niet ondanks afspraak en receptie had naar eigen zeggen geen manier om me te bereiken/informeren terwijl ik de afspraak per mail had gemaakt met contactgegevens in de handtekening 🙈
Dat was het einde van MW voor mij en nu met deze prijzen al helemaal 😵
 
In andere vestiging ook iets meegemaakt.
Dame was er niet ondanks afspraak en receptie had naar eigen zeggen geen manier om me te bereiken/informeren terwijl ik de afspraak per mail had gemaakt met contactgegevens in de handtekening 🙈
Dat was het einde van MW voor mij en nu met deze prijzen al helemaal 😵
helemaal mee eens, vooral de prijzen! Ik was jaren lang de vaste klant, nu ga ik naar Duitsland (vooral chinese massage)
 
Kan iemand mij vertellen of Katja in Heerlen echte borsten heeft of siliconen borsten?
Ik ben namelijk niet zo van de siliconen borsten,
Ben daar raar genoeg bij Anouk ook pas heel laat achter gekomen dat ze niet echt zijn:LOL:
 
Laatst bewerkt:
Yep, weekje of 2 geleden kennis mee gemaakt.
Geen topper wat mij betreft maar mooi en "goed genoeg" voor een herhaling. 😇
Wellicht dat ze dan wat meer loskomt.
Gister bij geweest, ik sluit me aan bij motormaf.
Alleen denk ik niet dat ze echt gaat loskomen tenzij je vrouw bent.
Ze zei tegen me dat ze meer van vrouwen hoe dan mannen.
En duo massage met Daisy en kathie zou ze helemaal wilde worden zei ze
 
Nou ik ben bij Katie geweest en ik vond het helemaal top. In de douche was al een heerlijke sfeer vooraf, die alleen maar heter werd op de mat. Wat mij betreft smaakt het naar meer.
 
Weert zou zaterdags dicht zijn. Is vandaag volgens site geopend, met alleen de mannelijke masseur.
Raar in het verleden sloot men geregeld als er maar 2 masseuses waren. En dan zou je nu met 1 man open doen.. 🤔
Fout in systeem, net zoals laatst toen een masseuse de hele tijd in Antwerpen op de agenda stond en nooit daar is geweest.
Of staan de dames in rijen van 5 te wachten voor de masseur. Ik heb geen idee hoe zoiets loopt qua belangstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan