Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is iemand al eens door Suzy ( secretaresse , massagewereld Heerlen) onder handen genomen met een massage ?


Ik zie nergens een recensie .
Geeft Suzy een goede massage ?

Kloppen de foto's ?

Gr Jaap
 
Is iemand al eens door Suzy ( secretaresse , massagewereld Heerlen) onder handen genomen met een massage ?


Ik zie nergens een recensie .
Geeft Suzanne een goede massage ?

Kloppen de foto's ?

Gr Jaap
een keer geweest, ik vond er weinig aan.
erotische gedeelde is minimaal, ze zat naast je terwijl ze je naar een hoogtepunt bracht, massage gaat vrij gehaast.
qua uiterlijk moet je van houden. niet mijn type
 
Hoi,

Wie zijn de toppers in massagewereld Heerlen ?

Ik ben paar keer bij Barbara geweest.
Tijd voor wat afwisseling.
Als ik naar de foto's kijk en teksten lees vind ik moeilijk te kiezen.
Heel lang geleden in Eindhoven geweest bij Chayenne en Bo, ook toppers.
Ga je nou dezelfde vraag in elk massagewereld topic zetten
 
De prijzen zijn weer verhoogd? 😮 Of de sessies korter gemaakt, het is maar hoe je het bekijkt 😁
??? Geen prijs verhoging zover ik weet.
Als dames 2 massages direct achter elkaar hebben dan willen ze wel eens wat eerder stoppen. Ten koste van de klant.
Vind dat sws niks dat ze massages direct achter elkaar word gepland. Doe 15 minuten tussen de massages in, volgende klant hoeft dan niet te wachten dat de masseuse de vorige kamer eerst moet opruimen.
 
Is al een tijdje dat drie kwartier de nieuwe standaard lijkt maar ik heb altijd een uur. En dat uur dat is toch al een tijdje €150. Ik meen voor corona was het nog 120. Ik heb dan gelukkig andere ervaringen met die afspraken. inderdaad herken ik het direct na elkaar plannen. Ik heb inderdaad geregeld aan het barretje moeten wachten omdat de masseuse te laat klaar was met de voorganger. Maar vervolgens is mijn massage niet ingekort. Misschien heb ik dan mazzel gehad dat de masseuse na mij geen afspraak meer had en toch ook voor mij weer dat uur kon pakken. Ik heb wel eens gehad dat verlengen (doe ik niet vaak) niet meer kon. Was er tijdens mijn sessie een nieuwe afspraak gemaakt. 1x werd me gevraagd ivm de planning of ik 3 kwartier wilde ipv 1 uur. Nou ja als je perse die ene masseuse wilt doe je dat omdat je geen ervaring hebt of slechte met de andere vrije masseuses.
 
Ik heb nog nooit last gehad dat de massage ingekort is ivm een volgende afspraak.
Zover ik weet worden de massages ook niet strak achter elkaar ingepland maar als een klant te laat komt dan schuift de volgende afspraak ook iets door.
Helaas komen redelijk wat klanten te laat heb ik gehoord.
Als de klant echt te laat komt dan wordt zijn massage dan ook ingekort.
Het kan ook voorkomen dat een klant binnen komt zonder afspraak en dan voor een masseuse kiest die over een uur ook een volgende afspraak heeft staan en dan loopt de volgende afspraak 5 minuten uit.
Het is dan toch niet gek dat de masseuse die extra massage doet want het is wel haar inkomsten.
Je komt daar voor de ontspanning en dan is 5 minuten wachten toch niet heel erg.
Bij de tandarts en dokter ben je ook nooit op de tijd aan de beurt.
Als je 10 tot 15 minuten moet wachten dan wordt het wel vervelender maar dat heb ik zelden meegemaakt.
 
Ik heb nog nooit last gehad dat de massage ingekort is ivm een volgende afspraak.
Zover ik weet worden de massages ook niet strak achter elkaar ingepland maar als een klant te laat komt dan schuift de volgende afspraak ook iets door.
Helaas komen redelijk wat klanten te laat heb ik gehoord.
Als de klant echt te laat komt dan wordt zijn massage dan ook ingekort.
Het kan ook voorkomen dat een klant binnen komt zonder afspraak en dan voor een masseuse kiest die over een uur ook een volgende afspraak heeft staan en dan loopt de volgende afspraak 5 minuten uit.
Het is dan toch niet gek dat de masseuse die extra massage doet want het is wel haar inkomsten.
Je komt daar voor de ontspanning en dan is 5 minuten wachten toch niet heel erg.
Bij de tandarts en dokter ben je ook nooit op de tijd aan de beurt.
Als je 10 tot 15 minuten moet wachten dan wordt het wel vervelender maar dat heb ik zelden meegemaakt.
Zeker in Maastricht was het vaak het geval dat ik moest wachten terwijl ik altijd een week van te voren de afspraak maakte, daar plande ze gewoon de afspraak direct aan de mijne vast ( een receptioniste deed dag altijd).

Ik vind sws dat ze eigenlijk standaard 10 minuten tussen de afspraken moeten plannen, de dame moet ook even op adem komen en op haar gemak de kamer kunnen opruimen ipv snel snel opruimen en de volgende afwerken. Want uiteindelijk ga je het wel merken aan de kwaliteit van de massage
 
Ik kwam in de verleden wel vaker naar Massage Wereld in Weert. Ik koos vaak voor Amaya. We hadden klik en heb van haar genoten. Ik meen dat zij af en toe in Weert kom, werk nu in Eindhoven vanwege haar reisafstand!

 
Amaya is inderdaad super. Een heerlijke, lieve vrouw met een prachtig lichaam. Helaas soms wat onvoorspelbaar in haar afspraken. Ik ben al twee keer voor niets naar Nijmegen respectievelijk Weert gereden. Dan was ze weer niet komen opdagen of kwam ze later. Echt jammer, want de massages zijn super. Gelukkig heeft ze lieve collega's die me hebben gemasseerd. ;)
 
Klopt, uurtje is +10.
75 minuten +15
90 minuten +20
Eerst was de prijs per minuut goedkoper bij een langere date, nu is de prijs per minuut hetzelfde bij 60 of 90 minuten.

Ik ga dus gewoon weer terug naar dates van een uur...
 
Klopt, uurtje is +10.
75 minuten +15
90 minuten +20
Eerst was de prijs per minuut goedkoper bij een langere date, nu is de prijs per minuut hetzelfde bij 60 of 90 minuten.

Ik ga dus gewoon weer terug naar dates van een uur...
Ik naar 45 minuten en niet meer op m'n buik liggen....., more value for money. 🤑

Ff 180 graden gedraaid, lijkt me handiger. 🙈
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan