WHEM Maxime massage Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met deze mooie dame? Ze heeft een advertentie op Kinky, maar helaas lukt het mij nog steeds niet om de link bij te voegen.
Vr.gr. Braga
 
Ooit in Zeist bezocht. Zet de foto's gerust uit je hoofd en stel je visueel in op een 'maatje meer'. Desalniettemin een acceptabele massage en goed handmatig hoogtepunt ontvangen. Schroomt niet om haar borsten in te zetten. Niet meer terug geweest, betere prijs-kwaliteit elders te vinden.
 
ondanks een maatje meer een prima verschijning waar je ook nog een goed gesprek mee kunt voeren.
jammer dat ze nu een prijs vraagt die niet in verhouding is tot gebodene.
 
Pas geleden deze dame bezocht. Echt een knappe verschijning, met grote borsten en billen. Ze is iets aan de zware kant, maar naar mijn mening niet te. Ze is gezellig, heeft een vlotte babbel en probeert het naar je zin te maken. De massage zelf was perfect. Ze gebruikt haar hele lichaam goed. Enige nadeel is dat ze tijdens mijn massage twee of drie keer op haar telefoon keek. Dat doet in mijn optiek wel afbreuk aan de massage.

Ik zou het geheel een 9/10 geven, maar doordat ze af en toe haar telefoon erbij pakt, een 7+.
 
Vandaag langs geweest in Zeist. Zal een review schrijven.

Weet wel dat ze een vaste plek heeft normaal in Hilversum en ook vaak in Amersfoort te vinden is. Zeist is ze maar 2 weken heel kort.

review is hierr:
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan