Recensie Maya, Antwerpen, Schippersstraat 30/2 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze al enkele keren op SS30/3 gezien.
Nu Alina terug is, staat Maya weer lekker te wezen op SS30/2.

Gisteren was ze alleszins in vorm. Ze heeft me met véél spuug afgezogen met die opgefokte stofzuigerbeweging die ze zichzelf zo goed heeft aangeleerd. Daarna heb ik ze nog even met haar volle bips op mijn gezicht laten zitten voor wat 'breath play'. Loeihard werd ik ervan, om in haar flamoes te stikken en haar natgebefte spleet over mijn bakkes te voelen slieren.

Bij Maya wel altijd wat dat afwerkgevoel: één keer we aan het neuken gingen, moest het weeral snel gaan. Toch altijd een beetje jammer. Maar goed, van de afwerkertjes is zij wel zowat de beste. Een seksbeest dat je in één keer opvreet!
 
Nu Alina terug is, staat Maya weer lekker te wezen op SS30/2.

Gisteren was ze alleszins in vorm. Ze heeft me met véél spuug afgezogen met die opgefokte stofzuigerbeweging die ze zichzelf zo goed heeft aangeleerd. Daarna heb ik ze nog even met haar volle bips op mijn gezicht laten zitten voor wat 'breath play'. Loeihard werd ik ervan, om in haar flamoes te stikken en haar natgebefte spleet over mijn bakkes te voelen slieren.

Bij Maya wel altijd wat dat afwerkgevoel: één keer we aan het neuken gingen, moest het weeral snel gaan. Toch altijd een beetje jammer. Maar goed, van de afwerkertjes is zij wel zowat de beste. Een seksbeest dat je in één keer opvreet!
Een mooi seksbeest, dat je toch dat afwerkgevoel meegeeft: Daarom komen ook veel klanten niet snel terug voor een herhaalbezoek!
 
Vanavond bij Maya geweest. Voor mij de knapste van het kwartier. Ben er heerlijk gepijpt. Nadien zij on top en oh wat voelt dat kutje lekker. Nadien wilde ik een wat specialer standje maar dat zal ik een volgende beter moeten uitleggen🤪.

Vervolgens haar in missio genomen. Als afsluiter een kusje op haar kutje en weer aftellen naar een volgende keer.
 
Ben zo blij dat ik vannacht weer bij haar ging. Ze had een mooi zwart setje aan. Ik betaalde om wat langer te blijven. Werd gepijpt in 69, daarna doggy en missio naast het bed. Tot slot beiden terug op bed en dan heeft ze me ongelooflijk klaar gereden, wat een orgasme was me dat🤭. Elke euro dubbel en dik waard deze lieve knappe meid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan