Recensie Maya, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Stamgast
362
29/11/21
2.657
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naughty-nymphet-suck-deep-real-girlfriend-experience.html
Totale kosten (in euro)
120
Was toch gefascineerd door die heerlijke foto's en je weet niet hoelang ze blijven, dus toch maar geen recensies afgewacht. Ze ontvangt in V....veld. Is het meisje van de foto's , lekker lichaam en leuk snoetje. Ze is nog zeer jong en niet echt veel zelf initiatief maar ze laat zich goed sturen en laat veel toe. Na douchen (alleen) lag ze naakt op bed te wachten. Eerst even lekker tongzoenen, die lekkere borsten gekneed en gekust en vervolgens afgezakt naar een fris geschoren poesje om haar lekker te verwennen (vingers mochten ook voorzichtig gebruikt worden), iets wat ze wel kon appreciëren. Daarna gaan staan en haar op haar knieën zittend op het bed me laten pijpen wat ze redelijk verdienstelijk deed. Dan lekkere om mijn rug gaan liggen zodat ze mij kon berijden met zicht op die prachtige tieten. Gezien ook een lekker kontje haar op haar knieën aan de rand van het bed gezet en haar rechtstaand lekker hard in doggy geneukt tot ik het rubbertje volspoot. Nog even geknuffeld en getongd. Lekker douchen en toch tevreden naar huis

Terug
Bovenaan Onderaan