Recensie Maya, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dlts

Newbie
7
20/05/22
0
Ik kom net thuis van een avontuurtje met Maya in Brugge. Knappe jonge vrouw die heel hygiënisch is. Maar daarmee is alles gezegd. Om te beginnen reageerde ze niet toen ik op de parking stond. Heb zeker 15min moeten wachten. Vervolgens bleek dat ze het vergeten was. Daarnaast niets van GFE, niets van passie. Ze was bijna geheel passief. Ze wou niet kussen. Keek voortdurend op de klok. Ik vroeg of ze op me kon rijden, maar ze hield voortdurend met haar hand het condoom vast. Dat was helemaal niet leuk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom net thuis van een avontuurtje met Maya in Brugge. Knappe jonge vrouw die heel hygiënisch is. Maar daarmee is alles gezegd. Om te beginnen reageerde ze niet toen ik op de parking stond. Heb zeker 15min moeten wachten. Vervolgens bleek dat ze het vergeten was. Daarnaast niets van GFE, niets van passie. Ze was bijna geheel passief. Ze wou niet kussen. Keek voortdurend op de klok. Ik vroeg of ze op me kon rijden, maar ze hield voortdurend met haar hand het condoom vast. Dat was helemaal niet leuk.
?
 
De Maya die ik donderdag bezocht was een kleine, fijne Thaise...voor 70 euro ben ik toch een goed half uurtje binnengeweest en keerde tevreden huiswaarts. Ze is héél hygiënisch en vooral supervoorzichtig en verstandig. Eerst straatnaam doorgekregen en toen ik in de buurt was en smste straatnaam en huisnummer gekregen waar ze echt ontving, wat vlakbij was. Mooi lichaam, goede service...
Eigenlijk wou ik Nathalie of Lin bezoeken maar beiden nemen nooit op. Lin nochtans al paar keer bezocht.
Dus Maya was mijn derde keuze en een toevalstreffer.........
 
 
@Big_Mike Volgens mijn bescheiden mening is dit de Roemeense 'deerne' die nu tevens adverteert als 'BIANCA' in Brugge. Voert telkens een 'serieuze' ad-campagne, dikwijls onder 2 of 3 pseudoniemen. Ben er vorig jaar bij geweest en toen ontving ze in een 'vakantiehuis' op de Gistelsesteenweg in Brugge, nog samen met een andere Roemeense. Wél een heel jeugdige, frisse verschijning met een paar prachtige, natuurlijke borsten ( toen toch nog). Boekte haar toen voor een 'sensuele' massage ( wa voorzichtig) en idd. wat bandwerk. Mocht haar wel uitgebreid beffen en bij mij wat pijp-en trekwerk tot ik dan uiteindelijk wel klaarkwam. Prachtig 'petite' body'tje, maar voor de rest...? ....ze noemde mij ook...you crazy old man...en we hadden nog een leuk gesprekje achteraf.
Klein, zot 'konijntje'...maar ben toch nog met een brede glimlach buitengestapt. Afhankelijk wat da je d'r van verwacht natuurlijk...;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan