Recensie Maya, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
209
08/07/21
158
16
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexythaise-top-service-te-brugge.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerst en vooral, dit hier is mijn ervaring van dat moment, ik hoop dat ze bij andere beter is want heb wel voldoende mogen aanhoren in dat halfuurtje dat ze wel goed is en veel klanten heeft... Weet eigenlijk ook niet echt of zij hoort bij massage, want ze is duidelijk georiënteerd op iets anders.
Had zin in n massage, en van deze dame nog geen review gevonden, maar zag wel wat goeie comments in Algemeen, dus de stap gewaagd. Afgesproken rond de middag voor 30 min. Goed ontvangen was n vriendelijke Thaise (vermoed wel wat ouder, maar we weten allemaal dat dit bij hen wel moeilijk correct in te schatten is). Foto's komen ook niet meer overeen, is toch wat voller. 2 trappen op gegaan naar de ruimte en daar mocht ik me uitkleden en me op bed neervleien. Ondertussen bleef ze lustig babbelen, en hierbij dus ook dat ze veel werk heeft dat er veel komen... leuk voor haar, maar die info vond ik voor mezelf nie nodig. Werd met washandje wat gewassen en dan begon ze meteen te pijpen... had dit niet meteen verwacht. Ze deed dit niet slecht, maar doordat ze ook verder babbelde was het me moeilijk om in de stemming te komen. Na 5 min of zo begon ze al wat sneller te trekken aan m'n lul om me te laten spuiten, wat niet zo snel lukt (sorry dame...). Opeens kreeg ze telefoon waardoor ze stopte met pijpen en het gesprek aannam, onderwijl met mn lul spelend... raar allemaal. Hoorde ze zeggen (want was dus tegen de volgende klant) dat hij over 15 min mocht aanbellen, wat betekende dat ik er dan ongeveer 20 - 25 min binnen zou zijn. Soit, ze deed dan verder met de bj. Na nog zo 2 min trekken en sabbelen/pijpen vroeg ze me zo opeens of ik n pilletje had genomen om wat langer vol te houden 😳. Nee dus, maar moet wel meer gebeuren en langer om me te doen klaar komen, alsook de sfeer was er voor mij totaal niet. Hierna stopte ze ermee en zei dat ik eigenlijk beter voor n uur met haar zou afspreken, zodat er ook seks bij zat. Vooralsnog was het dus mijn bedoeling voor eerder n massage met (manuele) hp. Ik mocht me dus omdraaien en werd gemasseerd met redelijk veel olie. De massage was eerder gewoontjes, vermoed dat de klanten eerder voor andere dingen bij haar langskomen 😏. Tot dan had ik er nog allemaal geen zo'n erg in, maar dus na 20 min moest ik me opeens haasten voor de volgende klant, want die was er dus zo meteen. Na zelf vragen heeft ze m'n rug nog gewassen met washandje om de olie te verwijderen en heb me dan maar snel naar buiten gehaast. Bleef maar te horen krijgen om volgende keer zeker voor n uur te boeken ipv 30 min. Maar ik kom bij haar niet terug, want totaal geen klik met hoe ze te werk ging. Ik hoop dat bij haar andere klanten ze minder gejaagd is...
 
Voor corona had ik geen klagen van haar, enkel dat ze nooit het uur vol maakte.
TZ, beffen, pijpen, anaal vingeren, goeie massage met sexueel plagen om te eindigen met enkele standjes.
 
 
 
Te mijden dame, ik heb in het verleden gelijkaardige ervaring gehad.
 
Ze zwijgt inderdaad niet, altijd maar over haar vele werk en dat Antwerpen niks is... Koud op de kamer erboven op. Gsm bewerken tijdens m'n sessie. Masseren kan ze ni of wil ze niet. Zo snel mogelijk ervan af zijn. Tijd uitdoen is blijkbaar ook uniek voor haar. Toen ik haar erover aansprak, volgende keer 20 minuutjes langer. Echt m'n slechtste Thaise ervaring ooit
 
Ook maar één keer bij geweest en sindsdien nooit meer. Heeft amper het uur volgemaakt en was meer aan het praten dan iets anders. Als ik het mij goed herinner, was ik zelfs niet klaargekomen, zo'n afknapper was het. En ziet er totaal niet uit als op de foto's, maar da's nog het minste
 
Ook maar één keer bij geweest en sindsdien nooit meer. Heeft amper het uur volgemaakt en was meer aan het praten dan iets anders. Als ik het mij goed herinner, was ik zelfs niet klaargekomen, zo'n afknapper was het. En ziet er totaal niet uit als op de foto's, maar da's nog het minste
als het Maya is die werkt in "venster" straat dan kloppen de foto,s wel, maar als ik me niet vergis zijn er 3 Maya,s actief in Brugge
 
Terug
Bovenaan Onderaan