Recensie Sofia/Alexandra, Lelystad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

warlock956

Wandelaar
Forumpionier
65
30/06/21
121
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7011729-alexandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij de dame geweest voor een uurtje, afgesproken dat alles inbegrepen was.

pijpen ging, beffen laat ze niet toe.

doordat het klikte en zonder besef, blanco erin gestopt. Meerdere malen de kinderkamer gewit (Ze adverteerd er niet mee, als het klikt is het mogelijk).
ze had geen haast om te spoelen.

na 50 min heeft ze wel gedouchedcen gespoeld Voorde volgende klant en kreeg massage na afloopt.

schade € 150
 

Zelfde dame andere naam??
 
Heren pas op, gisteren zag ik dat de advertentie was geüpdatet dus meteen contact opgenomen en met veel zin hier naartoe gereden.

Toen ik er eenmaal was moest ik opeens 10-15 minuten wachten, kreeg toen al het gevoel dat er iets aan de hand is maar goed toch gewacht. Mocht komen maar bij de voordeur kwam ik iemand anders tegen die net aan het vertrekken was, geen probleem.. maar eenmaal binnen schrok ik me kapot. De dame is TOTAAL NIET de dame op de foto's. Totaal niet mijn type, onaantrekkelijk, kort en mollig. Ze wist niet eens dat ik kwam.

Ik zei dat ik weg ging omdat zij niet de dame op de foto is en ik haar niet aantrekkelijk vond. Ik liet haar het profiel zien van Sofia, nou dat bleek haar vriendin te zijn die momenteel niet in Nederland is. Ik ben weggegaan.

Via de app nog nagevraagd why the f*** hij heeft gedaan alsof het Sofia was, '' sorry '' was het antwoord. 120km en 2 uur weggegooid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan