WHEM Maya, Budel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
deze dame bezocht
Het viel mij zwaar tegen voor een uur gekozen gebruikt heel veel olie er werdt in me ballen gedrukt geknepen toen ging het niet meer lukken uiterlijk vond ik ook niet zo
Maar dat is mij mening
Olie ruikte in thuis nog ondanks douchen bij haar
 
Ze is zeker wel een lieve dame die het met plezier doet. Een uur bij haar is minimaal een vol uur. Ze pijpt lekker zonder condoom maar bijt af en toe in je pik. Dit op speelse wijze maar is niet ieders zijn ding, zo ook niet dat van mij. Neuken is ook lekker ze laat zich graag nemen in veel standjes. Een uurtje kost wel 200?€ bij haar geloof ik. Ik vind dat iets te prijzig.. ze is namelijk wel een mooie dame, maar ze wordt wel een dagje ouder..
 
Hier ook geweest, net over de grens in België. Best een relaxte massage, de goede recensies kan ik ook wel begrijpen. Ze is overigens wel heel klein :) en ze praat misschien iets te veel. Maar een leuke dame die ook (overigens wel te intens) zoent.
 
Maya is lief, kan je heerlijk verwennen met haar handen van mond en gewillige poes. Ik heb mij prima vermaakt en zou haar zo weer bezoeken. Wat hierboven ook al gezegd, ze is wel speels en inderdaad vind het leuk om met je pik te spelen, bijten wellicht en te masseren. Mijn ervaring is dus erg goed. Ps. pas op met de olie die kan warm zijn en heeft in mijn urinebuis later wat problemen veroorzaakt :( verder een schat
 
deze dame bezocht
Het viel mij zwaar tegen voor een uur gekozen gebruikt heel veel olie er werdt in me ballen gedrukt geknepen toen ging het niet meer lukken uiterlijk vond ik ook niet zo
Maar dat is mij mening
Olie ruikte in thuis nog ondanks douchen bij haar
JIJ koos de optie van veel olie!
het kon ook met minder hoor. DAT WAS DE ANDERE OPTIE...
Probleem in je pisbuis had je al, of ben je extreem gevoelig? maar dan wisten we beide niet he?
Jij zei dat geen probleem was met geur... ik doe precies wat gezegd wordt... maar ik had ook geurloos.e dat wist je wel...
Ik zeg de opties en jij kiest..
Knijpen onder de ballen is erg lekker, hoor ik vaak.
In 1.5 jaar jij ben de eerste die klachten hebt. Ik vind het prima hoor! In zo lange tijd alleen 1 persoon die stapte uit mijn tafel en zonder douche zich aangekleed hebt en snel vertrokken... Ach ja! Daatom ruikte je nog. Jij wou niet douche... en bij mij mag dat. Altijd.
Xx
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan