Recensie Maya, Den Haag, Doubletstraat 23 k1

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
223
02/07/21
277
13
Van de week in de avond Maya bezocht voor de zoveelste keer. Als je voorbij loopt dan hoor je altijd Arabische muziek klinken. Voor het raam dan lijkt ze best wel lang maar binnen valt het erg tegen. Ook haar borsten zien er mooi uit maar eenmaal als alles uit is valt ook dit tegen. Maya is een doorgewinterde dame die weet wat mannen willen maar de touwtjes zelf in handen heeft. Ze weet precies, zelfs na een tijd dat je bij haar weer binnen komt wat je lekker vind. Eenmaal uitgekleed begint ze aan een goede pijpbeurt wat ze goed kan en redelijk lang volhoud daarna neuken en de finish gehaald. Wat ik wel storend vind is dat ze een klokkijkster is zelfs als je met flappen gooit.

Herhalingsgevaar is redelijk groot mede doordat ze weet waarvoor je komt bij de dames.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Afgelopen woensdag bij Maya binnen gestapt. Het blijft een leuke dame, ik kom er nu wat vaker en het klok kijken is wat minder en ze wil je tevreden de deur uit laten gaan. Ik had haar 100,- gegeven en gevraagd om me te verassen. Op zich is ze wel voor veel in zolang je maar betaald. Maya begon lekker te teasen waarna ze lekker me ballen begon te likken en overgegaan in pussy sliding. Heerlijk gekomen. Je kan goed met haar communiceren en weet weken erna alles nog dus pas op met wat je zegt:D .

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

Groet, TOM HOOKER
 
Klopt, deze dame heeft zwart haar in een paardenstaart en meestal een bodystocking aan en rookt en heeft ook vaak Arabische muziek aan. In corona tijd adverteerde ze ook op kinky.
 
Met deze dame iets leuks meegemaakt. Nooit bij haar binnen geweest, maar we groeten altijd elkaar. Paar weken geleden stond in Bijenkorf begane grond bij koffiehoek om een koffie en tompouce te bestellen. Stond zij ineens naast me. Groette mij. Ik ging zitten. Daarna komt zij en vraagt of ze bij mij aan tafel mocht zitten. Gezellig gebabbeld een kwartiertje en daarna weer moest ik verder. Maar erg vriendelijke dame. Maar niet mijn type voor sex. Ik hou meer van rijpere latina 's
 
Van de week bij Maya geweest na lange tijd onthouding. Binnen leuk praatje en gevraagd om wat langer te blijven. Ze gaf een goede pijpbeurt en heb haar na deze pijpbeurt gevraagd of ze wilde neuken. Deze dame weet precies wat je de vorige keer met haar hebt uitgespookt. al met al een goed adresje voor herhaling.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan