Recensie Delhia, Den Haag, Doubletstraat 32k2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harris

Newbie
22
05/10/23
21
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit is een TMM (te meiden meid), zeer slechte service!! Vermijden!!



Omschrijving: Roemeense, gipsy (zigeuner) uiterlijk , lichtgetint, zwart haar in 2 vlechten, 1.70 lang, klein neusje en enorme nep wimpers, ongeïnteresseerde look voor het raam (maar lachte naar me toen ik langs liep, naar sommige mannen lacht ze soms als ze niet op haar telefoon kijkt).

Eenmaal binnen gaapt ze de hele tijd en kijkt je ongeïnteresseerd aan, stelt zich zelfs niet eens voor, maar dat maakt me niet uit. Als je ernaar vraagt is haar naam Delia. Blijkbaar zit haar zus in de kamer ernaast (dus 32k3 denk ik), die ga ik vermijden op basis van deze ervaring.

Ze laat je nog niet eens 1 minuut neuken (niet overdreven) of de tijd is al voorbij, terwijl ik 70 euro betaald had en dat terwijl ze wist dat ik vaak in de straat ben dus een potentiële vaste klant. Het ligt ook niet aan mij want ik ben niet groot geschapen, deed het in het standje dat zij uitkoos en de eerste minuut ga ik langzaam en zacht. Ik weet ook dat ze geen pijn had want ze lag er bewegingsloos en zonder zich weg te trekken of pijnlijk te kijken. Voor iemand die alsnog denkt dat het aan mij ligt: ze weigert ook haar bh uit te doen, ook als je het netjes vraagt en daarna nog een keert.

Na 1 minuut moest ik dus komen, ik heb geklaagd maar je weet dat ze dan gaan schreeuwen en daar heb ik geen zin in. Uiteindelijk het zelf met de hand afgemaakt en stond weer buiten, nadat ik de hele tijd gvraagd werd op te schieten bij het schoonmaken. Wast zichzelf ook amper en trekt een dom gezicht en weigert zelfs tot je vaak herhaalt of ze haar handen wil wassen voor het neuken.

Dus hier moet je absoluut niet naar binnen.
 
Oh ja en ze heeft opgespoten lippen met roze lippenstift. Achteraf was het ook wel een lelijk wijf te noemen, proporties waren niet mooi, te lang voor haar rondingen en leek alsof ze aambeien had. Ook slecht geschoren waardoor haar benen prikkelden.
 
Oh ja en ze heeft opgespoten lippen met roze lippenstift. Achteraf was het ook wel een lelijk wijf te noemen, proporties waren niet mooi, te lang voor haar rondingen en leek alsof ze aambeien had. Ook slecht geschoren waardoor haar benen prikkelden.
Hahahah typisch weer…… als ze zo lelijk was wat deed je daar dan
 
Hahahah typisch weer…… als ze zo lelijk was wat deed je daar dan
Ik was geil en mn ogen zijn -iets en had mn bril niet op haha. Haar vlechten zagen er leuk uit en haar gezicht ook behalve de opgespoten lippen. Ze heeft geen tattoos en haar lichaam leek eerst heel goed met de houding die ze voor het raam aannam.
 
Zou het Gabriella kunnen zijn?

Ik heb dit onderwerp gelezen en mensen hebben het over tattoos die ze zou hebben op de zijkant van haar lichaam, klopt niet met de dame die ik bezocht heb. Verder is er vermeld dat ze op 32k1 zit, is dus een andere dame denk ik. Ik wou dat ze haar gezicht beter hadden omschreven en huidskleur ook. Veel reviews hier zijn behulpzaam, maar soms weet je door een slechte beschrijving gewoon niet over wie het gaat. Ik zie soms dezelfde dames in 1 maand tijd op 3 verschillende adressen, dus enkel een huisnummer geven werkt niet.

"Delia" van 32k2 had geen tattoos op haar benen, heb überhaupt geen tattoos gezien. Dus nogmaals, opgespoten lippen, zwart haar in 2 vlechten, vrij lang voor een roemeense (rond 1.70), gipsy lichtgetint, kleine neus. Zit vaak met haar benen omhoog op een stoel voor het raam chagrijnig te kijken naar haar telefoon.

Ik hou erover op, ik zal misschien wel reageren op vragen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan