Recensie Maya Kally, Denderhoutem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

strikebuzze

Wandelaar
58
31/08/22
10
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-kally-new-2.html
Totale kosten (in euro)
150/1h-80/30min
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag langs geweest bij maya die nu in denderhoutem verblijft.echt wel een prachtig vrouw een echte brazilliaanse.mooie huid en zeer zacht zalig om in mijn handen te hebben praat leuk frans ,engels portugees,ik heb 150euro betaalt voor 1h.wat wel- zoenen niet intens ,aanraken perfect zalig teasen en zeer prachtig zicht op haar voor mij bijna het perfecte lichaam.mooie borsten aanraken en likken geen probleem.dan poesje mag wel aangeraakt en gelikt worden waar ze ook van geniet, maar niet vingeren laat ze niet toe en tongzoenen ook niet.buiten dit een leuke date had ze dat toegelaten was het voor mij een perfecte date geweest wel een van de mooiere dames in belgie vind ik maar iedere zijn mening zo ik zo zeggen.
 
Ik heb haar bezocht in Heverlee / Leuven. Ik sluit me hierbij aan.
Hele knappe vrouw die veel initiatief neemt.
Ik had zelf aangegeven dat pijpen niet hoefde. Ze vroeg of ik dat met of zonder condoom wou dus ze doet beide.
Het was een vluggertje dus ik wou niet te veel tijd verliezen… 😉
Ze startte met mij heel sensueel met handen en prachtige borsten te bespelen. Daarna heb ik haar uitgebreid verkend en gelikt.
Zalig lekker. Zij heeft me dan klaargereden waar ik het helaas niet lang meer kon volhouden.
Als ze nog eens in de buurt is ga ik haar zeker wat langer bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan