Recensie Mayra, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastogne

Wandelaar
40
20/12/22
22
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8528996-mayra
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik Mayra bezocht en ik kan zeggen dat dit mijn beste bezoek ooit was. Toen de deur openging zag ik een prachtige Braziliaanse met een mooi gezicht en een aantrekkelijke figuur. Ze heeft echt een Hollywood glimlach, en haar ogen stralen als ze naar je kijkt. Ze begon met een praatje om me op mijn gemak te stellen. Vervolgens vroeg ze me om ontspannen te gaan liggen, waarna ze me teasende kusjes op mijn bovenbeen gaf. Niet veel later begon ze zonder condoom flink te pijpen. Tijdens het pijpen hield ze oogcontact en leek het alsof ze er echt van genoot. Ik moest mijn best doen om niet al bij het pijpen klaar te komen. Na het pijpen begon het echte spektakel, ze bereed mij in zowat elk standje en wist wel raad met mijn jongeheer. Hoewel niet op haar profiel staat dat ze een GFE aanbiedt, leek het echt op een GFE. Na de seks namen we samen een douche en gaf ze nog even een goede tongzoen voordat ik vertrok. De rest van de details blijven voorlopig geheim. Ik ben het volledig eens met de andere positieve opmerkingen over haar op kinky. Ze heeft er een nieuwe klant bij. Het liefst zou ik elke dag gaan maar helaas laat de portemonnee dat niet toe.

Oh ja, even een kleine tip: ik bracht wat chocolaatjes voor haar mee, daar was ze echt heel blij mee, ze straalde ervan. Wees aardig voor haar en ze zal aardig voor jou zijn. Ze verdient het absoluut!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan