Algemeen Mechelen Tantric Massage (MTM) 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Was hier al een paar keer geweest, en altijd heel tevreden. Steeds een goede massage door klassevolle dames. Deze keer voor Lea gekozen. Ik vond het heel teleurstellend. Slechte massage, erotisch gedeelte was ook maar niets. De foto van haar op de website is echt niet realistisch, ik vond ze niet aantrekkelijk. Niet voor herhaling vatbaar, suggesties voor 1 van de nieuwe dames altijd welkom ;)

Was hier al een paar keer geweest, en altijd heel tevreden. Steeds een goede massage door klassevolle dames. Deze keer voor Lea gekozen. Ik vond het heel teleurstellend. Slechte massage, erotisch gedeelte was ook maar niets. De foto van haar op de website is echt niet realistisch, ik vond ze niet aantrekkelijk. Niet voor herhaling vatbaar, suggesties voor 1 van de nieuwe dames altijd welkom ;)
Wat was er dan niet realistisch aan de foto als ik vragen mag?

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Ben bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.

Ben bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.
Meen je dat ?
Heb je er iets van gezegd tegen de bazin in het buitengaan?
Dit vind ik zelfs onaanvaardbaar .
Bedankt voor de mededeling.
Opletten dus .

de voorbije jaren al geregeld een bezoekje gebracht bij MTM. Tijd om toch eens mijn feedback te delen :)

Mijn algemene beoordeling over MTM is positief, anders zou ik er niet telkens naar terug gaan; maar soms ga ik er ook wel buiten met een gevoel van, was het dit nu waard ? Dus het is wat dubbel.

Ook is er een groot verloop van meisjes, waardoor je eigenlijk moeilijk nog eens bij dezelfde kan langsgaan (ik ga immers niet elke week :) )

Maar al bij al altijd wel tevreden geweest, misschien het laatste jaar is de kwaliteit van de massage wat verminderd.
Hoe dan ook ik ben er telkens wel altijd al heerlijk klaargekomen.

Enkele weken terug was ik bij Emma. Dus hier kan ik nog wel wat over vertellen.
Emma komt qua figuur wel overeen me de foto's; een héél kleine meid (ik ben 1m90 dus dat scheelt wel wat), smal lijfje, mooie grote borsten en mooi kontje, niets mis mee.
Qua gezicht, ziet ze er wel wat ouder uit dan de 23j die op de website staat, dus dit klopt volgens mij niet (of ik hoop het dan toch althans voor haar)

De massage zelf was ok; vooral veel tijd bij het liggen op de buik; deze massage was heel uitgebreid en ze gebruikt al vlug haar hele lichaam. Het teasen bij de gevoelige delen was eerder beperkt.
Na het omdraaien was er eigenlijk nog weinig massage die eraan te pas kwam; ze kwam na enkele minuten al naast me zitten en begon me af te trekken tot ik klaarkwam. Dat was op zich wel lekker, maar het mocht wat uitgebreider allemaal na het omdraaien.

Zou ik nog teruggaan naar Emma, nee dat denk ik niet.
Ga ik nog terug naar MTM, jazeker; maar even wachten op nieuwe meisjes.

Je leert een salon pas kennen , als het eens misloopt.
Sinds ik deze zaak heb gevonden , ga ik zelden nog ergens anders.
Niet de goedkoopste , maar er is hier een zekere standaard dat maakt dat je tevreden buiten gaat.

Deze week 2 keer geweest.
De eerste keer was niet OK , nog nooit meegemaakt .
Ver onder de standaard . Ik heb het betreffende meisje daarover netjes aangesproken.

Eerlijk met de bazin gesproken , en samen iets uitgewerkt.
Vandaag teruggeweest en door Alicia behandeld zoals vanouds (als een koning). Ik zou zo terug willen.

Ik ga niet meer beschrijven hoe het er aan toeging, in vorige recensies weet je exact wat je kan verwachten.
Ik ga niet in detail treden over het mislukte afspraakje , dat is in mijn ogen vergeten en vergeven.

Het enige wat ik hier wil vertellen is , dat je hier te doen hebt met een topzaak met een topbazin.
Bedankt, Amber.

Ooit 1 keer geweest en dame liet beetje kussen toe. Ik vond het een super massage toen.

Enige rare was dat men je in een klein kamertje eerst laat plaatsnemen waar je in een cataloog mocht bladeren. 🙃

Bij wie was de mindere ervaring als ik vragen mag? Ik dacht binnenkort ook nog eens bij MTM langs te gaan en aangezien ik hier niet veel kom zou het zonde zijn als het tegenvalt. Mag gerust in pm als je het hier niet wil melden

Ooit ook één keer misser gehad in de zin dat de DVP waarmee afgesproken op het afgesproken uur nog bij andere klant was.
Amber heeft toen hemel en Aarde bewogen te proberen hier een oplossing aan te geven.
Ja ze doet haar best standaard hoog te houden.

Grappig,
ik was bij MTM en moest een kwartiertje wachten tot er dame vrij kwam. Effe stress toen ik dit las … al wachtend 😅😂
Toch maar gewoon doorgebeten en ondergaan.
was leuke dame en rustgevende massage.
tof hoe ze douches daar hebben aangepakt.
kunnen veel huizen een lesje van leren.
beoordelig kan ik ni geven want ben de naam al vergeten.
t was goed.
geen schrik hebben om te gaan 💪👍

Herken je de dame niet aan de hand van de foto's op de site?
Eddy ,
Dat is dikwijls niet zo makkelijk.
Telkens ik binnenkom is het een verrassing.
Toen ik stond te wachten in mijn auto voor de deur, stapte er een pracht van een dame uit de parking. Ging recht het salon binnen , ik dacht , touch that.s mine :)
Op de website de foto gaan snollen , de foto's geschrapt die het niet konden zijn.
Bleven er toch nog 2 over.
Ik had uiteindelijk Alicia , en heb me dat geen seconde beklaagd.:cool:
Soms kom je toe en verwacht je geen dame vol tattoos, die je duidelijk op de foto niet gezien hebt.
Soms zijn ze een paar kilootjes zwaarder geworden , wat in sommige gevallen zelfs mooier is.

Bella, ziet er heel koket uit, type Dita Von Teese met dikke dubbele D's, paar kleine tattoos en één grote op dij en bil. Zachte massage, drie kwart ver glibberden haar handen al over de lingam en klaar, ik was uitgeteld maar tweede ronde had er misschien wel ingezeten. Ze heeft het nog niet 100% in de vingers maar is wel goed, bood haar billen en borsten wel niet expliciet aan.

Weet iets te zeggen.
Mijn mindere ervaring was met Bella.
Daar ze nog steeds werkzaam is , wil ik het ook wel vermelden.
Dat was zwaar onder de standaard.
Allé jong. Dat was degene die ik bezocht vlak na het lezen van uw onheilspellende bericht laatst.
Ik vond haar wel redelijk ok.
dan moet ik dus zeker terug voor de anderen. 😍😅😂

Ondertussen bij Isabelle geweest. Is wel leuk om met een van de dames Nederlands te kunnen praten. Ze is een vlotte prater maar weet ook op de juiste momenten wat stilte te brengen.

Ze begint redelijk direct met teasen en uitdagen terwijl ze aan de achterkant bezig is. Het masseren ze deed ze ook heel goed.

Ik had redelijk hoge verwachtingen ondertussen voor na het omdraaien, maar dit voelde dan eerder wat als een routine. Ze is blijkbaar nog niet zo heel lang bezig. Ik kan alleen maar zeggen dat ze er dan wel wat aanleg voor heeft.

Wel spijtig dat de leeftijd en foto's op de website een ander beeld scheppen dan de realiteit. Iets wat een aantal jaren geleden minder het geval was bij MTM. Ze is zeker niet lelijk of niet goed in wat ze doet. Het zou alleen iets dichter bij de realiteit mogen zijn

onlangs nog eens bij MTM langsgeweest.
had een afspraak met Alicia, maar bij aankomst bleek er een misverstand te zijn qua uur en Alicia was er nog niet.
Gelukkig kon Bella invallen en was ik helemaal akkoord mee.
Bella ziet er leuk uit, mooi gezichtje, mooi figuur en heerlijke volle borsten.

De massage zelf was zeker ok, ze gebruikt haar volledige lichaam en dat is echt wel genieten. Het teasen is ietwat beperkt tov sommige vorige ervaringen.
Een heerlijk hoogtepunt gehad en erna was nog tijd om mij nog wat verder te masseren en na te genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan