Medewandelaars tegen komen op locatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, vaak krijg je dan nr reeks op. Of je mag of kunt niet aanbellen en dan vragen ze even de appen als je daadwerkelijk voor de deur staat.

Ik weet dat dat _vaak_ zo gaat.
Alleen een dame die in d'r adverntentie expliciet vraagt om niet met je telefoon aan je oor/in de hand door de straat te lopen of voor de deur te staan zal dan toch moeten zorgen dat je in de straat die telefoon niet meer nodig hebt . Het moet uit de lengte of uit de breedte komen...
 
Laatst bewerkt:
Het is soms nog spannender dan de sex.
Bijna bij dame in centrum stad. Moet je nog 2x oversteken, met stoplichten geregeld. Wil eigenlijk wel door rood lopen om toch vooral door te gaan. Dame belt in Engels met instructies, er raast nog een tram voorbij waardoor je flarden mist, en onderwijl nog doende zonder problemen door die stoplichten te komen...
 
Jaren geleden (gok 15 jaar terug) was er een "organisatie" die dames uit het Oostblok in hotelkamers had zitten. Vaak leuke jonge meiden, erg populair.
Adverteerden in de Telegraaf als ik me goed herinner.
Je belde, kreeg een kamernummer en dan wachten op de gang als er een bezet kaartje aan de deur hing.

Bij populaire dames: soms 3 wachtenden voor je op de gang.
Erg ongemakkelijk soms.
Benieuwd of er hier mede wandelaars zijn die dit zich nog herinneren
 
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of ik andere wandelsport liefhebbers tegenkom.
Wat ik een keer wat minder vond, al wat jaren geleden, bij een thaise salon welke een goede reputatie had voor de extra's een zakenrelatie strak in het pak met laptop tas tegen kwam. Pikant detail: ik was net onderweg van de douche naar de kamer met slechts een handdoek om mijn middel.
Gewoon groeten en vragen hoe het gaat. Genant moment was dat mijn handdoek terwijl we gezellig stonden te praten losschoot. En hij vertelde dat 'mijn dame' hem net verteld had dat ze die dag geen tijd had voor hem omdat ze een lange afspraak had. (Met mij dus), of ie dan maar met een ander meisje wilde…..
Ik kwam hem een paar dagen later tegen op meeting. Dan kijk je toch anders naar elkaar.
Zeker ook omdat dat andere meisje tegen hem gezegd had dat 'mijn masseuse' altijd al haar afspraken cancelde voor een afspraakje met mij.
Dat laatste wist ik niet. Wel had ze altijd tijd op de momenten dat ik een afspraakje wilde.
Maar dat is meer iets om te beschrijven in een andere topic.
 
Vroeger bij Hotel California kwam je binnen in een grote wachtruimte waar de dames die niet bezet zijn aan de ene kant zitten en jij er tegenover ging zitten.
Je werd geacht niet te lang te wachten met je keuze maken, ook al zat je op één dame te wachten die bezet was. Ondanks het feit dat er een koffieautomaat stond en gokkasten.
De aanwezige hangjongeren werden niet weggestuurd. Rare business. Er waren wel een aantal toppers daar voor weinig geld.
 
Vroeger bij Hotel California kwam je binnen in een grote wachtruimte waar de dames die niet bezet zijn aan de ene kant zitten en jij er tegenover ging zitten.
Je werd geacht niet te lang te wachten met je keuze maken, ook al zat je op één dame te wachten die bezet was. Ondanks het feit dat er een koffieautomaat stond en gokkasten.
De aanwezige hangjongeren werden niet weggestuurd. Rare business. Er waren wel een aantal toppers daar voor weinig geld.
Oude binneweg toch?, leuke tent was dat.
 
Oude binneweg toch?, leuke tent was dat.
Inderdaad. Aantal goede en geile dames gekend daar. En dat voor maar €35.
Ze zijn allemaal verdwenen, eerst na de verplichte sluiting wat de eigenaar heeft doen besluiten uiteindelijk definitief te sluiten.
Twee dames verschenen vervolgens bij Samantha privé, maar na de laatste lockdown ook verdwenen.
 
Vroeger bij Hotel California kwam je binnen in een grote wachtruimte waar de dames die niet bezet zijn aan de ene kant zitten en jij er tegenover ging zitten.
Je werd geacht niet te lang te wachten met je keuze maken, ook al zat je op één dame te wachten die bezet was. Ondanks het feit dat er een koffieautomaat stond en gokkasten.
De aanwezige hangjongeren werden niet weggestuurd. Rare business. Er waren wel een aantal toppers daar voor weinig geld.
Ik ben er een paar keer geweest en inderdaad een beetje een vreemde atmosfeer daar in die ontvangstruimte , de dames mochten toch onder elkaar ook niet praten geloof ik? er waren inderdaad een aantal vaste "klanten" die daar een beetje rondhingen en die door de aanwezige dames geen blik waardig gegund werd
Je zat elkaar daar in een doodse stilte een beetje aan te gapen en de receptioniste of gastvrouw zoals ik haar maar zal noemen was ook niet de gezelligste

Wel veel vrouwen aanwezig en niet duur , als ik geen zin had om naar de Doubletstraat te rijden kwam ik er wel eens , of in ieder geval dat was het plan want nadat ik een keer of drie geweest ben was het gesloten
In de Wagenstraat in den Haag hadden ze toch nog een vestiging volgens hetzelfde concept?
 
Laatst bewerkt:
Dat was Hotel Oriental maar ben er nooit geweest.
De dames kletsten wel met elkaar, bepaalde dames (meestal van dezelfde nationaliteit/taal) zaten naast elkaar, maar zodra er een klant binnenstapte hielden ze op met praten.
Ik heb een paar pareltjes meegemaakt: Sofia, Claudia, Pamela, Sonja, Jessica...
En dat voor maar 35 Eurootjes...
 
Ik heb ooit gehad dat ik in een hele rustige wijk in een heel mooi appartement op de 3e etage na 1 uur dampende en stampende sex in de lift stapte.
Net op het moment dat de lift dichtging stapte er nog een andere bewoner in. Begint gewoon een algemeen praatje. Had echt geen idee wat ik het afgelopen uur allemaal had gedaan. Dat is dan toch wel extra spannend.

Ik wist ook dat de dame niet veel afspraken deed dus het viel niet op in die omgeving.
 
Je weet niet he @MrSmith , soms straalt dat van je af, als je net echt heerlijke seks met een prachtige/lekkere dame hebt gehad ;)
Kom zelf echt vaaak mensen tegen voor of na bezoekjes thuisontvangst zeker, maar ik loop gewoon met de mind state dat ik een bekende bezoek...dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er over nadenk hahaha dus voor mij heeft het helaas weinig spannends :D



Zooo, in het algemeen, wat ik 'laatst' een keer meemaakte; ik was bij een dame geweest bij een privehuis, loop naar buiten naar me auto, waar gastvrouw bij een andere auto staat met de 'bestuurder' te praten...vraagt ze me "jij was toch bij die dame (net)"...ik had best wel wtf dat vraag je toch niet (onbehoorlijk/ongepast), want idd wat bleek die man was de volgende klant...ik zeg gewoon ja (want boeit me niet werkelijk)...hij stapt uit...en echt is het een vent van nou 60-70 (sorry mannen, gewoon lekker gaan neuken uiteraard, ik zeg senioren korting)

Hij liep echt voorovergebogen als een oude man net id fase voor de loopstok, had een super opvallende grote snoor met de puntjes omhoog, droeg een nouja lullig hoedje korte broek me sandalen en sokken, echt mijn god...en in dat moment pff honestly me maag draaide een klein beetje om...gewoon het idee net goede seks gehad met haar hahaha in mijn wereld een lekker ding...en nu gaat ze voor hetzelfde geld noujaa you get the picture was echt zo'n moment...dat ik blij ben daten weer opgepakt te hebben :p
 
Bij MW zat ik een keer tussen een paar ouwe knarren in de wachtruimte. Het leek wel of er een bijeenkomst van omroep Max in de buurt was of zo. Allemaal over de 70 en niet allemaal even mobiel.

Iedereen heeft een verzetje nodig, dus ik neem het ze niks kwalijk, maar ik kreeg ook even wat visioenen waardoor ik ineens een stuk minder opgewonden was.

Vroeg me wel af hoe lang ik door zou kunnen gaan met wandelen en vrees dat ik ook verdoemd ga zijn tot zo'n zelfde oud manneke over een paar decennia.
 
Bij MW zat ik een keer tussen een paar ouwe knarren in de wachtruimte. Het leek wel of er een bijeenkomst van omroep Max in de buurt was of zo. Allemaal over de 70 en niet allemaal even mobiel.

Iedereen heeft een verzetje nodig, dus ik neem het ze niks kwalijk, maar ik kreeg ook even wat visioenen waardoor ik ineens een stuk minder opgewonden was.

Vroeg me wel af hoe lang ik door zou kunnen gaan met wandelen en vrees dat ik ook verdoemd ga zijn tot zo'n zelfde oud manneke over een paar decennia.
Ik kwam in de jaren 90 vaak in clubs , dus andere klanten zag je toch wel en bij de ramen loopt ook de hele straat vol met lotgenoten dus dat krampachtige verstoppertje spelen om maar in godsnaam geen glimp van een andere klant op te vangen bij privéhuizen begrijp ik nooit zo goed

In de club waar ik vaak kwam kwam eens een man van dik in de 70 binnen die voorzichtig informeerde wat de kosten waren , toen hij te horen kreeg dat een half uur 150 gulden zou gaan kosten schrok hij zich bijna een hartaanval ,dronk snel zijn glas leeg en ging er gauw vandoor

Bij mij is het tegendeel eerder het geval , als ik oude slecht ter been ziende mannetjes of lelijke kerels zie lopen heb ik altijd het idee dat het met mij allemaal nog wel meevalt allemaal en de dame blij zal zijn eens een redelijk normale vent te hebben

Al zal een man van een jaar of dertig mij juist wel weer een rare ouwe knar vinden
 
Ben een collega tegen het lijf gelopen die naar buiten kwam van een DVP in Groningen, ik liep der in het kader van een vrijgezellen feest. Een knikje van herkenning en verder niks. Nooit besproken ook. Lekker doen waar je zin in hebt denk ik.
Dezelfde avond bleek een maat van me waarvan ik weet dat hij af en toe wandelt te worden herkend door een van mijn favorieten :cool:
Ook niet besproken, hij is met een drankje op nogal loslippig en dat hoeft van mij niet want hij weet het niet van mij en dat hou ik graag zo.
 
Bij privehuis Dreamgirls Bergen op Zoom, gezellig in de bar. Komt er direct een wandelaar binnen na jou, dan moet je sneller beslissen. Want hij wil ook kiezen.
En heeft miss wel haast.
Ik heb zowiezo altijd de tijd als ik ga wandelen.en drink na de date ook wat.
In privehuizen komen idd veel oude mannetjes , er zijn vogelverschrikkers bij hoor, niet te zuinig.
 
Bij privehuis Dreamgirls Bergen op Zoom, gezellig in de bar. Komt er direct een wandelaar binnen na jou, dan moet je sneller beslissen. Want hij wil ook kiezen.
En heeft miss wel haast.
Ik heb zowiezo altijd de tijd als ik ga wandelen.en drink na de date ook wat.
In privehuizen komen idd veel oude mannetjes , er zijn vogelverschrikkers bij hoor, niet te zuinig.
en hoe jong ben jij dan, vogelverschrikker? 😁
 
In het begin was ik als de dood om iemand tegen te komen. Totdat ik een paar keer in een privehuis in de woonkamer werd gezet. Eerste keer wist ik niet waar ik moest kijken. Nu loop ik liefst gelijk de woonkamer in. 😂. Blijven de dames zitten na voorstellen. Ik geef er niet meer om. Je komt voor hetzelfde. Paar weken terug bij bezoek aan massgewereld Eindhoven kruiste ik een mede bezoeker. Een uur later stonden we naast elkaar te tanken. Kreeg ie de tankdop van zijn huurauto niet open. 😂😂. Of ik kon helpen.
Een keer in de woonkamer van Dianes secret iemand die ik kende via mijn werk gezien. We moesten allebei voor een bijeenkomst in de randstad zijn en dachten allebei het nuttige met het aangename te moeten combineren. Dat was wel kut op dat moment. Zie hem nog regelmatig maar nooit meer over gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan