meekijkers en andere vreemde snuiters

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik biseksueel? Ja. Maar waarom die labels en vooroordelen hier zeg.
Helemaal met je eens hoor. In één zin is nooit genoeg nuance weer te geven. Ik was er al bang voor toen ik het plaatste en dat blijkt maar weer.

Seks is inderdaad niet het enige wat je geaardheid bepaald en zelfs dan nog.

Ik denk dat we allemaal op een schaal zitten tussen hetero en homoseksueel en we daarin fluide zijn. De ene persoon meer dan de andere, maar nooit volledig rigide in uitersten.

Dan heb ik het niet over de Kinsey schaal, want die is wat meer rigide, maar eentje waar geen directe waarde aan elk punt toe te kennen is.

Pwoah, ik ben weer te vaag denk ik. In ieder geval ben ik ook niet voor labels aan personen, maar de handeling an sich kun je wel zo definiëren, maar niet door wat je doet, maar met wie je het doet.
 
Gewoon een nickname van een ned wandelaar, walker dus, meer is het niet
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de volgende gedachtekronkels van knightrider met betrekking tot labelplakken. Ik doe een gok: Mannen met lang haar zijn eigenlijk al gewoon trans.
Is het belangrijk wat een ander denkt? Zinloze energie zou ik zeggen
 
Waarom ben ik getagged? 😅🤪

Was benieuwd naar je mening als vrouw zijnde ;) want ik vind het echt een rare kronkel

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de volgende gedachtekronkels van knightrider met betrekking tot labelplakken. Ik doe een gok: Mannen met lang haar zijn eigenlijk al gewoon trans.

Die zitten al half in de transitie ;)
 
Waar ik ook niks homoachtigs aan vind is anaal bij een vrouw maar onder andere knightrider associeert anaal bij een vrouw met homoseksuele gevoelens want een vrouw hoor je in haar poes te neuken, wat vind jij daar nou van (en ook @Lisa Lefèvre) want ik vind dat gewoon gestoord om dat met homo's te associeren, hoe kan je een vrouwenkont nou vergelijken of hetzelfde zien als een mannenkont🤮
Ik zeg niet dat een mannen- en vrouwenkont met elkaar vergeleken hoeven te worden.

Ik zeg dat het een kont is en dat butt sex vooral door mannen met verkapte homosexuele neigingen wordt beoefend.
 
Dat is ook niet hetzelfde en het is ook niet homo-achtig als je anale seks met een vrouw hebt. Het geeft alleen meer opties voor mannen en voor sekswerkers meer geld in het laadje.
Haha, exact, meer geld in het laadje.

Jij zou ook zeggen dat mannen die zich door een dvp met een voorbind dildo laten neuken niet op zijn minst pseudo gay zijn, maar je verdient er je geld mee en weet dat ze dat niet willen horen, ik zie dat toch anders.

Niet dat er iets mis mee is, wees lekker bi of semi gay, mag allemaal, maar waarom die onnodige ontkenning?

Of fel worden omdat ik die verlangens van mannen als gay-fetishes ervaar?
Dat mag je mening zijn, maar is pertinent feitelijk onjuist.
Fair enough, dat is jouw mening.

Zoals ik denk dat hetero mannen geen behoefte aan anale sex met een vrouw hebben.

Laat staan aan bv zelf geneukt worden.
 
Ik zeg niet dat een mannen- en vrouwenkont met elkaar vergeleken hoeven te worden.

Ik zeg dat het een kont is en dat butt sex vooral door mannen met verkapte homosexuele neigingen wordt beoefend.
Maar is het niet logischer dat als je homoseksuele gevoelens hebt dat je dan gewoon voor mannensex gaat ipv anaal bij een vrouw, ik snap de link niet

Niet dat er iets mis mee is, wees lekker bi of semi gay, mag allemaal, maar waarom die onnodige ontkenning?
Echt een ongekende kronkel in je hersenen
 
Maar is het niet logischer dat als je homoseksuele gevoelens hebt dat je dan gewoon voor mannensex gaat ipv anaal bij een vrouw, ik snap de link niet
nee, die link is er ook niet, en ik krijg inmiddels gewoon de indruk dat knightrider dit nu gewoon doet om te provoceren

homo's gebruiken hun handen, hun mond en inderdaad hun anus... allemaal lichaamsdelen die een vrouw ook heeft... ik begrijp nog steeds niet waarom je van vrouwen hun handen en mond wel gedoogd, maar een kont ineens homoseksueel is

je presenteert als feit dat anale seksers gay zijn, dat is wat mensen vervelend vinden, zeg gewoon lekker dat jij het niks vindt omdat het bij jouw persoonlijk gay associaties oproept, groot nuanceverschil, maar goed dat is hier al vaker uitgelegd
 
je presenteert als feit dat anale seksers gay zijn, dat is wat mensen vervelend vinden, zeg gewoon lekker dat jij het niks vindt omdat het bij jouw persoonlijk gay associaties oproept, groot nuanceverschil, maar goed dat is hier al vaker uitgelegd
Inderdaad, het is stuitend dat er doodleuk iets voor een ander als 'feiten' wordt ingevuld terwijl het echt complete onzin is, een ongekende kronkel die zijn weerga niet kent
 
Het is een beetje zoals al die ultra conservatieve homohaters die dan plots zelf homo blijken te zijn.
Als je zodanig geobsedeerd bent door wat nu wel of niet homo handelingen zijn en je seksuele handelingen bij een vrouw als homo beschouwd moet je misschien eens diep graven in je eigen waarom dit zo is.

Misschien ergens een overwerkt trauma? Of een ontkenning van je eigen seksualiteit?
 
Oeps ik ben niet mee? Waarom ben ik getagged? 😅🤪
Even mijn mening: er is NIETS homo aan anale seks. Zowel niet bij de volgende scenario's
- Lul in mijn kont
- Voorbind in mijn kont
- Voorbind in mijn bed partner zijn kont
- Mijn vinger/ hand of kleine plug in zijn kont.

Waarom ook niet bij die laatste twee? Wel mannen jullie zijn gezegend met een PROSTAAT! Use it & enjoy it!
Het stimuleren van dit gevoelige plekje kan jullie nog een sterker genot geven.
Dus zet even jullie ingebakken vooroordelen opzij en experimenteer.
Met vol respect, maar ik ga er niet in mee.

Wil nog wel zover gaan als dat anele sex geven minder gay is dan anale sex nemen (geneukt worden), maar je als hetero man laten neuken met een voorbind dildo is ongeveer het meest gay-e wat ik kan bedenken.

Wederom, vooral lekker doen als dat je voorkeur heeft. Maar dat verandert niet hoe ik het beschouw.
Waar jullie maling aan kunnen hebben, dat natuurlijk weer wel.

Er zullen wel meer plekjes zijn die genot kunnen geven waar je als hetero man ook niet wilt dat ze je met iets penetreren of aanraken.

Er was laatst een dvp die op mijn grote teen begon te zuigen. Ze nam hem echt vol in haar mond.
Het voelde op zich best ok, realiseerde ik me nadat de initiële schrik van de plotselinge aktie was weg-geeft, maar toch overheerste het ongemak.


ik heb namelijk, mijns inziens, hele lelijke voeten, met van die harde nagels waar je bij het knippen ook wat rulle zooi tussenuit moet halen, zoals de helft van de voeten niet zo mooi is.

Dus om die grote teen, waarvan de nagel minstens een maand niet geknipt was en waar de tenenkaas en eelt elkaar overlapten in je Oost-Europese bekkie te steken vond ik een zeer onverstandige aktie.


Maar goed: Elke gek zijn gebrek.

Maar het gaat me wat ver en voelt onnodig om voortaan tegen de dametjes te zeggen dat ik wil dat ze mijn smerige tenen in hun wafeltjes duwen en met meer smaak weg komen dan de gemiddelde goed met alcohol doordrenkte kaas-fondue.

Zo geweldig was dat gevoel niet en ik ben geen voet fetishist.


Zo sta ik er ook in mbt anale sex. Een dame heeft een mond en een kutje, ik hoef niet zo nodig het poepgat in om de homosexuele ervaring ook nog eens met een dame te beleven.

Om over jezelf laten neuken met een voorbind dildo nog maar te zwijgen.

Sorry, heel oubollig. Maar zo dacht ik er al twintig jarige ook over. Je bent een man, dus je laat je niet neuken. Jij neukt en zij neukt mee, want ik ben geen islamiet die vaak zeggen dat vrouwen niet kunnen neuken maar alleen maar geneukt kunnen worden.

Maar als hetero man laat je je niet neuken. Dat doe je louter als je bi bent of homo....waar vervolgens verder niks mis mee is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan