Recensie Meesteres Gabriella 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StellaArtois

Newbie
24
08/03/22
9
3
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/geen-sms-en-prive-numers.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ondertussen alweer een maand of 2 geleden dat ik hier ben geweest, maar ik dacht ik zal er eens een recensie over schrijven.
Meesteres Gabriella heb ik in totaal 2 keer bezocht. De eerste keer vond ik al niet geweldig maar ben toch maar een tweede keer gegaan omdat ik geil was en het goedkoop was. (toen 100 per uur, nu al 150 zie ik in haar advertentie) Hygiene was over het algemeen wel okee, ze heeft een speelkamer met redelijk wat BDSM materiaal. Haar service viel me behoorlijk tegen. Het voelde allemaal als bandwerk, ze bond me vast op bed, speelt wat met haar elektro en vibrators, doet wat anaal spel, laat je klaarkomen en klaar.
Ze respecteerde wel de tijd. Gabriella is een Nederlandse vrouw van toch al dik 50 jaar oud, niet echt een mooi gezicht als je het mij vraagt, met scheve tanden enzo, aardige vrouw maar echt raar. Ze houd maar niet op met lullen en is niet helemaal 100% denk ik. Zo vertelde zij me dat ze er zwaar van overtuig was dat Michelle Obama en Sandra Bullock vroeger mannen waren. Ook erg racistisch want Marokkanen en zwarten mogen niet bij haar komen, want die haat ze, had ze me ook genoeg verteld.
Kortom, het was wel een aardige vrouw, die misschien wel doet wat je aan haar vraagt als je betaald, maar niet de mooiste en gewoon echt een raar type. Ik zal er niet meer terugkeren. Er zijn mooiere meesteressen met meer passie voor het spel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan