Recensie Meesteres Gia, Domination Palace, Valkenswaard 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enrico

Vaste klant
138
28/10/21
621
2
hallo zijn er mensen met ervaring bij meesteres Gia domination palace?
wil er een 1e ervaring gaan doen met patient doktor play
liefst in PM
 
Zeer mooie dame die van veel zaken thuis is. Ze neemt de tijd even de session te bespreken, maar laat natuurlijk ook genoeg plaats open voor haar eigen ding te doen zoals het ook hoort. Heb flinke zweepsessie van haar gehad wat ze rustig opbouwt maar zeker flink aankomt eenmaal ze op gang is. Aanrader!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom een mooie sessie gehad met Meesteres Gia, van afzwepen tot afspuwen, we gaan zeker terug 😉
 
Vandaag opnieuw meesteres Gia bezocht.
Wat een geweldige meesteres en en hele mooie verschijning.
Mijn voorkeuren gaan uit naar CBT, ballbusting en bondage. Dit beheerst meesteres Gia perfect.
Heb nu al weer zin in de volgende afspraak !
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
WOW, wat een verschijning, veel beter dan op de foto's, Meesteres Gia, zodra ze met mij aan het kennismakingsgesprek begon was ik al helemaal in mijn onderdanige rol aan het sluimeren. Die mooie ogen die dwars door je heen kijken, die zwoele stem die in de sessie elke vezel raakt. We hebben uitgebreid de tijd genomen om te bespreken wat we in de sessie, van 2 uur zouden kunnen gaan doen. Voor mij is plastic een essentieel onderdeel naast (verbale) vernedering.
Niks douchen, ik had aangegeven dat ik ook van WAM hou, dus in plaats van een douche bij binnenkomst kreeg ik een koele bierdouche om vervolgens in plastic folie te worden ingepakt....Wat een opening van de sessie. Ik wist niet wat me overkwam en ik werd er helemaal stil van. Vervolgens werd ik een beetje door het pand geleid waarbij ik bijna niks zag door de folie en mijn benen beperkt kon bewegen omdat Meesteres Gia tot aan mijn knieën mij had ingepakt. Met enige moeite de trap naar boven om op het dakterras als puppie een beetje te worden afgericht. Aangezien ik niet zo'n goede puppy was, moest ik in de bench op het dakterras. Voordat we terug naar binnen gingen was het tijd voor de eerste champagne sessie.....wat een goddelijke champagne was dat. (Dank U wel Meesteres Gia).
Terug binnen aangekomen was het tijd voor een douche, 1min....Tjonge zo snel heb ik nog nooit gedoucht.
Nadat ik was afgespoeld en afgedroogd werd ik gecontroleerd door Meesteres Gia en meegenomen naar de travestie kamer. Hier kreeg ik een roze pvc dienstmeisjes jurk aan, met een shortje van pvc dat als blinddoek door haar gebruikt werd. Ik was helemaal in een roes, kreeg amper woorden uit mijn mond en toen moest ik ook nog gaan zingen. "I am a barbie girl.....enz" nou laat ik eerlijk zeggen 1) zingen kan ik niet en 2) het liedje kende ik niet dus dat was genoeg reden om mij verder te teasen. Vastgebonden op de bank in mijn roze pvc pakje en helemaal in gewrapt met folie, kon ik geen kant op en werd mijn pikje bewerkt met een magic wand......Nou voordat ik het in de gaten had was het al gebeurd......Klaar gekomen zonder dat ik Meesteres Gia had geïnformeerd (nogmaals sorry Meesteres Gia). Dit betekende dat mijn kontje als straf goed bewerkt ging worden, dank U wel Meesteres Gia.

Al met al een geweldige sessie, met een uitzonderlijk mooie Meesteres Gia, die heel goed luistert naar je wensen en daar op een heel eigen manier een sadistische invulling aangeeft. Voor mij een reden om binnenkort weer af te spreken met haar.

Onderdanige groet, Plasticsubje
 
Op die website staat weer een linkje naar haar Twitter waar ze gisteren nog iets gepost heeft.


Misschien gaat ze zelfstandig verder? Als een dame echt helemaal stopt krijgt dat vaak wel een vermelding op de website van DP

Edit: Lees nu in de twitter, euh, X comments dat ze bevestigt weg te zijn bij DP, maar nog wel actief is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan