Recensie Meesteres Niky, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is een zeer ervaren Meesteres klassiek stijl. Ze heeft veel ervaring, eerst opgedaan in Duitsland en later in Utrecht toen het Zandpad nog open was en later in de Hunsestraat in Den Haag.
Ze kan je meenemen in een goed SM spel en is van vele markten thuis.
Wil je zo vriendelijk zijn een recensie te schrijven als je bij haar geweest bent ?
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/groningen/545432-meesteres-niky
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag 2 uur bij deze fantastische meesteres mogen zijn, en bijna alle (on)gemakken van haar kamer mogen ontdekken. Bij aankomst stelt ze je goed op je gemak en na een klein gesprek gaat het spel los. In de ruim ingerichte kamer heeft ze de beschikking over een groot aantal werktuigen om het je echt ongemakkelijk te maken. Ik kom zeker weer, het is een aanrader.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/groningen/545432-meesteres-niky
Totale kosten (in euro)
150
Super date met deze geweldige mrs gehad.
Helaas voor mij veel te ver van huis.
Anders zou ik vaker gaan
 
Meesteres Niky, eerlijk, betrouwbaar, empatisch als domina behoort zij wat mij betreft tot de top van ons land.
Bovendien is Niky een fijn mens die ook op het persoonlijke vlak de juiste snaren weet te raken.
Een sessie met haar is als een rit in een achtbaan, schroom niet om haar je kinks te laten weten. Zij zal je meenemen en versteld doen staan wat er allemaal te beleven is eenmaal aan haar voeten of gebonden in haar gynostoel.
Op de welbekende sites geeft zij ruim van te voren aan wannee zij weer in Nederland is. Meesteres Niky is Hongaarse.
 
Kom al een tijdje bij deze Meesteres van Hongaarse afkomst. Ze is eerlijk , betrouwbaar en hygienisch.
Laat haar je kinks weten en ze zal je meenemen en laten zien wat er allemaal mogelijk is rekening houdend
met jouw grenzen.
Ze heeft de beschikking over diverse speeltjes en meubels om het je echt ongemakkelijk te maken.
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met Meesteres Niky uit Groningen? Of anders een goede meesteres in dezelfde provincie?
Hallo ik kom met regelmaat bij deze geweldige Mrs Niky. Mrs Niky steekt met kop en schouders boven iedereen uit Nieuwstad uit als het gaat om bdsm en kinky en eerlijkheid,meeste meiden daar weten alleen dat ze voor sm meer geld kunnen vragen maar voor de rest weten ze niks van sm, dat is bij Mrs Niky zeker niet het geval ,ze doet wat ze zegt en maakt er iedere keer weer een feestje van in haar 2 mooie grote kamers die van alle (on)gemakken zijn voorzien en waar zij uiterst hygiënisch te werk gaat, ik zeg niet meer wachten maar bellen
 
Niky is een van de beste meesteressen van Nederland. Vertel haar je wensen en ze gaat ervoor. Wat ook fijn i s dat ze Nederlands spreekt. Verder 100 % betrouwbaar
 
Meesters Niky heb ik inmiddels twee keer bezocht en hoewel ik zelf best kritisch ben kan ik haar iedereen aanbevelen. Of je nu van soft-, medium- of harde bdsm houdt, bij deze Meesteres zul je je veilig voelen en voldaan naar huis gaan. Je kunt aangeven waar je belangstelling voor hebt, je hoeft je nergens voor te schamen, en zij houdt zich perfect aan je wensen. Omdat ik heb aangegeven dat ik af en toe over mijn grenzen heen wil ervaar ik dat ook op pijnlijke wijze, maar ook dan weet zij precies wanneer ze moet stoppen. Waarschuwing: deze Meesteres is erg verslavend, 1x bezocht wil je weer een nieuwe afspraak maken.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/meesteres-nikygroningen-vanaf-1-augustus-i_8046585
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren, na een veel te lange periode weer eens bij Meesteres Niky geweest.

Zij is inmiddels weer geheel hersteld van wat zij had en is weer helemaal terug om het mannen zoals ik weer ontzettend moeilijk te maken.
Ik weet ik kies er zelf voor en ga geheel vrijwillig naar haar toe.

Er is bijna niemand die mij zo goed kan lezen, die zo bij mij naar binnen kan kijken als zij.

Vanwege privéomstandigheden had ik een harde reset nodig. Na eerst wat te hebben bijgepraat begon het 'feest'.

Meesteres Niky heeft mij weer stevig aangepakt, pijn gedaan, vernederd, afgezeken, is soms ook heel even lief geweest, haar nagels hebben mijn ballen er bijna afgekrast, haar fuckmachine heeft mij redelijk uitgewoond, ben gewassen met haar plas en spuug.

En veel meer maar dat blijft tussen ons.

Kortom, ik voelde mij als herboren.

Mensen die toegeven aan hun bdsm gevoelens weten dat dit moet om te kunnen overleven in de 'grote, boze buitenwereld'.

Kunstenaars zoals Meesters Niky kunnen, wanneer jij hen toelaat zorgen voor een reset, een nieuwe start.
Zij vinden de puist en knijpen deze helemaal uit.
Soms doet dat zeer maar dar zeer wordt bij een bdsm'er omgezet in liefde en positieve energie.

Velen snappen dit niet, daar moet je bdsm'er voor zijn.
Bdsm is de meest pure vorm van liefde die er bestaat.

Gisteren gaf Meesteres Niky mij veel liefde, ondanks dat het zeer deed.

Mijn oprechte dank is groot voor Meesteres Niky en vrouwen zoals zij, die mensen zoals ik snappen en kunnen laten genieten van ……………………..

Ga het maar zelf eens proberen. 🌻❤️
 

Bijlagen

  • IMG_1859.jpeg
    IMG_1859.jpeg
    96,5 KB · Weergaven: 38
Al bijna 7 jaar ga ik naar deze fantastische Meesteres. Meesteres Niky is heel slim, van nature dominant en ziet er altijd geweldig uit. Ze is betrouwbaar en komt afspraken altijd na. Ze heeft heel veel zwepen en andere speeltjes en ze koopt ook vaak nieuwe zwepen en speeltjes. Verder heeft ze een grote ruimte waarin van alles mogelijk is. Meesteres Niky voelt mij uitstekend aan, ik geniet altijd intens van haar sessies. Hoop dat ik haar snel weer mag bezoeken, kan niet wachten om bij haar te zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan