- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 200
Onlangs bij Meesteres Pia geweest. Ik had vooraf contact via Whatsapp, daar was ze nogal kortaf en zeer summier. Ik had gevraagd om een specifiek rollenspel, waar ik haar later nog eens aan herinnerde. Meerdere keren reageerde ze alleen maar met "Oke, komt goed!".
Toen kwam de sessie, en ja hoor, helemaal niets van dat rollenspel. Ze ging volledig haar eigen gang en ik moest haar een paar keer bijsturen, wat je als onderdanige niet wil omdat het niet je rol is.
Wat ze uiteindelijk deed was wel redelijk, maar dat werd deels teniet gedaan doordat ze het rollenspel niet uitvoerde. Ze heeft dat notabene bij haar specialiteiten staan. Voelde me bij tijd en wijle of ik de dominant was en niet zij.
Overall had ik wat meer professionaliteit en ervarenheid verwacht, gezien haar ervaring en andere recensies.
Toen kwam de sessie, en ja hoor, helemaal niets van dat rollenspel. Ze ging volledig haar eigen gang en ik moest haar een paar keer bijsturen, wat je als onderdanige niet wil omdat het niet je rol is.
Wat ze uiteindelijk deed was wel redelijk, maar dat werd deels teniet gedaan doordat ze het rollenspel niet uitvoerde. Ze heeft dat notabene bij haar specialiteiten staan. Voelde me bij tijd en wijle of ik de dominant was en niet zij.
Overall had ik wat meer professionaliteit en ervarenheid verwacht, gezien haar ervaring en andere recensies.