Meeting Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Wandelbroeders!

ER is in "den Haag algemeen" al eens over gesproken, maar nooit tot actie over gegaan (volgens mij).

Lijkt het jullie broeders leuk om 1 in het echt te ontmoeten?
Mijn eerste spontane gedachte is:

Drankje ergens, rondje lopen, en daarna wat eten.
Zoals gezegd, een eerste gedachte andere opties zeker welkom!

Vinden jullie dit leuk Mannen ?

Groet,
Opperman.
 
op zich een leuk idee. Met hookers hadden zulke bijeenkomsten. Zowel klanten als DVP konden zich aanmelden en op eigen kosten mee doen. Verzamelen deden we in een cafe. Uurtje drinken dan ergens eten (gereserveerd + menu lag al vast. ) Daarna een rondje lopen langs de bijzienswaardigheden van de stad waar we dan verbleven.
Het waren meestal dezelfde personen die op kwamen draven. Er deed ook een prachtige jonge dame mee. Iedere keer nam ik me voor om haar te bezoeken, maar deed het niet. Nu is ze gestopt.
 
Ja in de hookerstijd wel eens gedaan. Ook een keer een dame meegenomen. Die vond dat wel leuk. Voordeel voor haar was dat ze gelijk een paar klanten erbij had.
Maar ja nu zitten we in een pandemie. Besmettingcijfers gaan weer omhoog en ondanks beloften van versoepelingen zal dat voorlopig niet gebeuren. Denk zelfs na de grand prix in Zandvoort de boel weer wordt aangetrokken. Zal lastig zijn om te organiseren.
 
Met alle respect, maar het enige wat ik met de andere mannen hier gemeen heb, is dat we prostituees bezoeken. Dat vind ik nogal een magere basis om af te spreken en elkaar te ontmoeten. Da's een beetje alsof je met mensen uitgaat omdat je allemaal bij de Lidl shopt. Ik zie het niet zitten. En praten over onze gedeelde 'hobby' kan ik hier ook wel...
 
Daarbij, ik hoef geen praatjes à la: "hey Deug-genietje, ik ben bij die-en-die geweest waar je een recensie over had geschreven, ze was echt super!" Hier op het forum vind ik dat prima, maar ik moet daar echt geen gezicht bij hebben. Anders denk ik de volgende keer bij die dame nog maar aan één ding... en da's niet bevorderlijk voor de prestaties. ?
 
Mij spreekt het idee wel aan. Heb dit al vaker meegemaakt in Partytreffs, parenclubs, saunaclubs en tijdens gangbangs. Gezellig praten met anderen over de gezamelijke hobby. Iets wat je niet overal en met iedereen kunt. Nog nooit een verjaardagsfeestje beleeft waar iedereen gezellig staat te kletsen over zijn wandelervaringen. Dus als er iets georganiseerd gaat worden, hoor ik het graag. Als ik in de gelegenheid ben om aanwezig te zijn, zal ik het niet laten. Om vervolgens nog even langs de ramen in Den Haag of DS te wippen...... :p
 
Tijdens de meeting kun je een andere voornaam hanteren, zodat je echte naam niet te traceren is. Geldt ook voor gebruik van een emailadres, speciaal voor dit soort zaken aangemaakt. Je kunt maar hoeft je nickname niet kenbaar te maken. En na een paar uurtjes gaan we uit elkaar, niet wetende wie wie is of waar woont. Zo zie ik het.

Ik kom in saunaclubs, parenclubs en doe aan gangbangen. Misschien is het daarom voor mij minder spannend. Daar loop ik ook niet met een bivakmuts over mijn hoofd, neuk ik openlijk in het rond en praat ik met mensen die dezelfde hobby hebben. Voordeel is dat we allen partners in crime zijn. Ik hou mijn mond over jou, jij over mij.
 
Tijdens de meeting kun je een andere voornaam hanteren, zodat je echte naam niet te traceren is. Geldt ook voor gebruik van een emailadres, speciaal voor dit soort zaken aangemaakt. Je kunt maar hoeft je nickname niet kenbaar te maken. En na een paar uurtjes gaan we uit elkaar, niet wetende wie wie is of waar woont. Zo zie ik het.

Ik kom in saunaclubs, parenclubs en doe aan gangbangen. Misschien is het daarom voor mij minder spannend. Daar loop ik ook niet met een bivakmuts over mijn hoofd, neuk ik openlijk in het rond en praat ik met mensen die dezelfde hobby hebben. Voordeel is dat we allen partners in crime zijn. Ik hou mijn mond over jou, jij over mij.
Haha klinkt ook wel weer gemoedelijk als je het zo zegt, me om precies die reden eigenlijk nooit naar een sauna club gegaan, maar wie weet durf ik ooit..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan