Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa wij waren eerst in jomtien bij die bar en toen daarna dat resort. Op zaterdag schijnen ze daar pool party's te hebben. Die wil ik ook nog wel een keer afvinken.@Patts er zijn 3 maggie may soi puthol,jomtiem en dat resort
Ben zelf eens naar buzzing lounge pool party geweest vond teggenvallen, kwam door er meer man dan dames waren.Ja wij waren eerst in jomtien bij die bar en toen daarna dat resort. Op zaterdag schijnen ze daar pool party's te hebben. Die wil ik ook nog wel een keer afvinken.
Ja wilde ik doen via Hunny lounge, maar die eigenaar was ermee gestopt vanwege te weinig animo. Weet je of er nog meer GC crawls zijn?Ben zelf eens naar buzzing lounge pool party geweest vond teggenvallen, kwam door er meer man dan dames waren.
Tipje gentle crawls zijn wel aanrader dan bezoek je korte tijd zo 5 a 6 tenten met gratis welkom drankje en soms show + vervoer
www.gentsclubs.com
Top dank je. Ik heb vernomen dat de Camel Toe en NL manager en/of eigenaar heeft. Altijd leuk om even langs te gaan.Elke dag behalve zondag zijn er GC crawls
![]()
Pattaya Gents Club Bar Crawls | GentsClubs.com
Weekly bar crawls in Pattaya. We run a bar crawl in Pattaya every day of the week except Sunday!www.gentsclubs.com
Probeer dan ook keer in soi bonkot amsterdam lounge zit naast club sin is ook nederlandse eigenaar haha heeft eigenmaakte dropshotTop dank je. Ik heb vernomen dat de Camel Toe en NL manager en/of eigenaar heeft. Altijd leuk om even langs te gaan.
Amsterdam Lounge was dicht de laatste keer dat ik er was begin van deze maand. Ik las op internet dat hij gesloten is en dat het nog niet bekend is of en wanneer hij opnieuw open is. Wij zijn toen een deur verder (Sin) geweest en bij een food court om de hoek kun je ook erg lekker eten. Wij zaten daar te eten s avonds na het bezoek en toen kwamen alle dames van Sin ook eten. Wel grappig.Probeer dan ook keer in soi bonkot amsterdam lounge zit naast club sin is ook nederlandse eigenaar haha heeft eigenmaakte dropshot
En in buurt heb je chapel zitten ook leuke gentclubs in de vorm van een kerk.
Buzzing lounge disscord is veel info te vinden crawls die van hier boven en die van buzzing zelf, wij vorig zelf crawl gedaan 3 man van nl in the dark side dan merk je pas hoe groot pattaya is
Ik doe wel berichtje in januari mocht gezellig vindendan ben ik er 2 weken zit eerst weekje in isaan regio