Recensie Megan, Leeuwarden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
24/12/25
9
3
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/7274557-megan
Totale kosten (in euro)
200
Met haar via app een afspraak gemaakt, GFE met zoenen. Ook gaf ik aan dat ik het belangrijk vond dat zij ook genoot.
Duidelijk gevraagd of er een limiet zit aan de hoeveelheid keren dat ik mag klaarkomen voor 1 uur. Hierop werd geantwoord er zit geen limiet aan.
Ik moest er stipt 13:00 zijn.
Eenmaal binnen om 12:58 gelijk betaald. Is een mooie vrouw die overeenkomt met de foto's. Vanaf de betaling was het vrij afstandelijk. Eerst met een massage beginnen. Zeer soft. Daarna wou ze al snel naar pijpen. Maar haar condooms waren te klein. Hierdoor was ze gelijk gefrustreerd. Alsof ze me pardoes naar huis wou sturen.
Gelukkig neem ik zelf ook mee, waardoor we gewoon verder konden. Op het pijpen was ze snel uitgekeken. Zoenen liet ze duidelijk merken dat ze dat niet wou. Ook mocht ik haar amper aanraken. Als ik haar borsten begon te likken duwde ze me weg. Weer behoorlijk afstandelijk. Ik kwam de eerste keer in missionaris positie. Waarna ze gelijk ging afspoelen. Daarna mij gemasseerd. Ik mocht haar ditmaal wel masseren. Maar zodra ik naar haar tieten ging of naar beneden liet ze wederom non verbaal weten dit niet te willen. Daarnaast zat ze geregeld op haar telefoon tijdens de massage en de sex. Toen gingen we voor ronde 2. Ze klom bovenop maar dit klikte niet bepaald. Waardoor ze liever missionaris wou. Dit was even leuk, maar draaide haar liever naar doggy positie. Dan de rug buigen en vastpakken bij haar tieten/middel. Zodra ik naar de tieten ging. Werd ze weer afstandelijk. Het duurde lang voordat ik klaarkwam. Waarna ze aangaf dat ik maar moest Finishen. Hierbij helpen deed ze niet. Nadat ik mezelf had klaargekregen. Gaf ze aan dat de tijd om was. Het was nog geen 45 minuten. Toen ik dit aankaarte liet ze weten dat ik al 2x was gekomen en dat dit genoeg was. Plots zat er dus een limiet aan.

Uit deze ervaring heb ik geleerd, boek altijd voor max een half uur de eerste keer. Gezien er op de advertentie van alles wilds staat, maar eenmaal daar gebeurt er vrij weinig. De vele beloften die ze had gemaakt kwam ze niet waar.
De 1 ster voor zoenen is puur omdat ze aangeeft dit te doen. Maar vervolgens dus niet doet.

Tja wat zijn de reviews daar op Kinky daar dan nog waard? Wordt dat niet gemodereerd dan? Geen ervaring mee overigens.
Ja je post een review, dan gaan ze eerst controleren of het een beetje realistisch overkomt en er daadwerkelijk een afspraak heeft plaatsgevonden. Dus er zit een moderater achter. Wel zitten ook hier weer haken en ogen aan. Ik heb in het verleden meerdere reviews geschreven waaruit ik opmaak dat dit vrij weinig uitmaakt.
A. Ze zetten reviews uit.
B. Profiel wordt verwijderd, nieuw account met andere naam zelfde foto's wordt aangemaakt.
C. Groot gedeelte van de reviews worden door pooiers geschreven. Vaak te herkennen aan meerdere accounts die maar 1 review hebben geschreven.
D. Account werd voorheen gebruikt door een goed beoordeelde DVP, en daarna worden de foto's gewijzigd etc. waardoor het lijkt dat je waar voor je geld krijgt maar in feite met een geheel ander persoon afspreekt.

Mijn conclusie is inmiddels ook dat je heel af en toe via Kinky een pareltje er tussen hebt. Maar dat je vaak te maken hebt met ongeintresseerde DVP's die hier even zijn geld innen voor zelf of pooier en dan weer vertrekken. En dus ook niet de interesse hebben om een hoeveelheid vaste klanten op te bouwen. Daarom om geen afgesproken service verlenen, en simpelweg kunnen wegkomen met mooie praatjes.

Daarom gaat mijn voorkeur liever naar bijv LoveNJoy.

Terug
Bovenaan Onderaan