Recensie Meiji, Wuustwezel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ken haar echt al zeer lang en zeer goed,doet enkel handjob ! zelfs haar ex collegas hebben dit mij ook verteld, heb meermaals extra geld aangeboden helaas
 
Al enige tijd probeer ik afspraak te maken met Yuki (voorheen Ploy). Maar lang geleden dat ze online was op WhatsApp, geen reactie sms en bellen geeft direct voicemail. Iemand enig idee? Gestopt of met vakantie? Alvast bedankt!
Raar, want ze heeft vandaag op 1 september haar advertentie nochmaals gepost op RL.
 
Iemand nog van Meiji gehoord?

Lang geleden dat er nog een advertentie verscheen?
 
ik maakte afspraken per Whatsapp, maar ze heeft haar berichten al 2 maanden niet meer bekeken
+
ze vertelde me een tijd geleden dat ze FA heette
+
iemand op dit forum zei dat ze in Oostende zat
==> vandaar
 
ik maakte afspraken per Whatsapp, maar ze heeft haar berichten al 2 maanden niet meer bekeken
+
ze vertelde me een tijd geleden dat ze FA heette
+
iemand op dit forum zei dat ze in Oostende zat
==> vandaar
Kan er iemand dit bevestigen?

Oostende ligt een beetje uit de buurt om even langs te gaan.
 
Voorlopig nog geen advertentie op redlights te zien, zal voor later deze week of volgende week zijn hopelijk 🙏?
 
Die zie ik voorlopig niet terug komen, heeft gezeik met haar vriendje over het wel of niet uitoefenen van deze job…….
Maar je weet het natuurlijk nooit, het blijft een Thaise.
 
Die zie ik voorlopig niet terug komen, heeft gezeik met haar vriendje over het wel of niet uitoefenen van deze job…….
Maar je weet het natuurlijk nooit, het blijft een Thaise.
Die zie ik voorlopig niet terug komen, heeft gezeik met haar vriendje over het wel of niet uitoefenen van deze job…….
Maar je weet het natuurlijk nooit, het blijft een Thaise.
Heb je dan nog contact met haar (gehad)?
 
heeft iemand nog contact met Meiji?
Bij mijn berichten staat sinds september vorig jaar nog maar 1 vinkje.
Ze heeft dus een nieuw nummer, of ze is heel lang in Thailand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan