Recensie Meiji, Wuustwezel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisa

Stamgast
592
12/01/22
254
16
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/meiji
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden een bezoek gebracht aan Meiji, een Thaise dame van 35 die massage geeft in Wuustwezel.
Thaise dames zijn meestal niet van de mooiste, maar dit exemplaar mag er best wezen, schoon meiske, schoon gezichtje, en lief.
Ze geeft eigenlijk best een goeie massage, en vervolgens een handjob.


Al een paar keer bezocht eigenlijk, en al een paar keer gepoogd haar te overhalen tot meer, echter zonder succes.
Je kan wel haar tietjes en kutje aanraken.
 
Inderdaad, een poppemieke. Lief en zacht. Ben bij haar al meerdere keren geweest, zelfs toen ze nog samenwerkte met Emy. Ze doet alleen massage met handjob. Ik heb eens één keertje haar kutje gelikt maar dat was me niet meer gelukt.
 
Inderdaad, een poppemieke. Lief en zacht. Ben bij haar al meerdere keren geweest, zelfs toen ze nog samenwerkte met Emy. Ze doet alleen massage met handjob. Ik heb eens één keertje haar kutje gelikt maar dat was me niet meer gelukt.
ok, en was dat kutje likken par accident of echt een meerprijsje voor betaald ?
 
ok, en was dat kutje likken par accident of echt een meerprijsje voor betaald ?
Laat ons zeggen, ze lag in een positie waar ik de mogelijkheid had, heb haar even kunnen likken maar dan trok ze terug weg. En nee, er is geen herhaling geweest. Ik vermoed dat ze zich even heeft laten gaan. Al bij al, ik kan leuk met haar babbelen en ga er alleen naar toe voor de massage. Voor "meer" heb ik andere plaatsen.
 
werke voorheen onder de naam Min bij bansuksom in Brecht, echt een van de beste massages die je kunt krijgen,enkel extra kun je vergeten
 
Inderdaad, een poppemieke. Lief en zacht. Ben bij haar al meerdere keren geweest, zelfs toen ze nog samenwerkte met Emy. Ze doet alleen massage met handjob. Ik heb eens één keertje haar kutje gelikt maar dat was me niet meer gelukt.
Ik ken Meji ook. geeft idd lekkere massage en happy ending by hand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben bij haar geweest en alles klopt wat hierboven beschreven is. Mooie dame, goeie massage en nette schone kamer. Het enige nadeel van prive ontvangst is dat je de ogen van de buurt voelt als je naar binnen gaat. Hier staan aan alle kanten huizen.
 
Vandaag een bezoek gebracht. Een leuke en vriendelijke dame van Thaise komaf.
Ze geeft een stevige massage waar ik persoonlijk wel van hou.
Ze ontvangt in een groot huis. Er kan gebruik gemaakt worden van de badkamer en schone handdoeken zijn voorradig.
 
Wilde haar vandaag ook bezoeken, maar reageert niet op appjes. Belden jullie haar of kregen jullie antwoord op berichtjes ?
 
Via deze site het geluk gehad deze dame terug te vinden. Kwam vroeger (voor Corona) vaak bij haar toen ze nog in Brecht werkte.
Daar heb ik haar net als Matra ooit een keertje mogen beffen en ik had het gevoel dat ze nog klaarkwam ook. Daarna is het nooit meer gebeurd.
Ook bij de hernieuwde kennismaking deze week draaide ze haar lichaam steeds zo dat beffen geen optie was.
Ik heb wel weer ontzettend genoten van haar goddelijke lichaam. Wat een heerlijke billen en kleine (maar fijne en echte) borsten.
Je mag inderdaad haar kutje aanraken. Dat heb ik dan ook uitvoerig gedaan. Op een gegeven moment laat ze echter duidelijk merken dat het genoeg is. Dan is het toch echt de bedoeling dat ze haar aandacht kan richten op het handmatig orgasme.
Dat doet ze vol overgave, maar eerlijk gezegd vind ik haar techniek tijdens de slotfase niet om over naar huis te schrijven. Iedereen zal het anders beleven, maar tijdens het orgasme geeft ze naar mijn zin te veel prikkels.
Ik kan me niet herinneren dat ze dat vroeger ook zo deed. Ik ga eens bedenken hoe ik dit duidelijk kan maken bij een volgende keer.
 
Ik denk toch niet dat ze meer doet dan handjob.
Ik kan me nog herinneren dat ze in Brecht een collega had die wel verder ging. Volgens mij heette die Joy.
Bij haar ben ik ook een paar keer geweest. Al vrij snel pakte ze mijn hand om een vinger in haar poesje te duwen. Eén vinger werden er 2, toen 3 en uiteindelijk wilde ze er 4 vingers in. Daarna fluisterde ze in mijn oor "eat me", maar daar had ik met al die olie geen zin in.
Hoewel het vriendinnen waren, heeft Joy mij destijds "af proberen te pakken" door er op te wijzen dat bij haar veel meer mogelijk was dan bij mijn vaste masseuse. Waarom zou ze dat doen als ze wist dat haar vriendin ook "all the way" ging, zoals JannesJanneman hierboven schrijft?
Misschien een gevalletje van "de wens is de vader van de gedachte"????
 
Ik denk toch niet dat ze meer doet dan handjob.
Ik kan me nog herinneren dat ze in Brecht een collega had die wel verder ging. Volgens mij heette die Joy.
Bij haar ben ik ook een paar keer geweest. Al vrij snel pakte ze mijn hand om een vinger in haar poesje te duwen. Eén vinger werden er 2, toen 3 en uiteindelijk wilde ze er 4 vingers in. Daarna fluisterde ze in mijn oor "eat me", maar daar had ik met al die olie geen zin in.
Hoewel het vriendinnen waren, heeft Joy mij destijds "af proberen te pakken" door er op te wijzen dat bij haar veel meer mogelijk was dan bij mijn vaste masseuse. Waarom zou ze dat doen als ze wist dat haar vriendin ook "all the way" ging, zoals JannesJanneman hierboven schrijft?
Misschien een gevalletje van "de wens is de vader van de gedachte"????
Meiji doet inderdaad enkel handjob. Paar keer meer geprobeerd en ook meer geld geboden. Ploy is vriendin van haar. Die deed inderdaad meer. Vraag me af waar die nu zit.
 
Ik denk toch niet dat ze meer doet dan handjob.
Ik kan me nog herinneren dat ze in Brecht een collega had die wel verder ging. Volgens mij heette die Joy.
Bij haar ben ik ook een paar keer geweest. Al vrij snel pakte ze mijn hand om een vinger in haar poesje te duwen. Eén vinger werden er 2, toen 3 en uiteindelijk wilde ze er 4 vingers in. Daarna fluisterde ze in mijn oor "eat me", maar daar had ik met al die olie geen zin in.
Hoewel het vriendinnen waren, heeft Joy mij destijds "af proberen te pakken" door er op te wijzen dat bij haar veel meer mogelijk was dan bij mijn vaste masseuse. Waarom zou ze dat doen als ze wist dat haar vriendin ook "all the way" ging, zoals JannesJanneman hierboven schrijft?
Misschien een gevalletje van "de wens is de vader van de gedachte"????
Dan heeft ze bij jou de klick dus niet 😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan