Recensie Bo, Emy thai massage, Wuustwezel 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

copkiller

Stamgast
344
15/08/21
307
23
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://emythaimassage.be/ https://www.redlights.be/massage/emy-welcomes-you-to-wuustwezel-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
afgelopen week eens naar dit adres afgezakt,had foto's van Bo zien staan op redlights zag er wel lekker uit,eerlijk gezegt had ik gehoop dat het Min/meiji zou zijn want volgens mij gebruiken ze haar foto's
maargoed gebeld en afspraak gemaakt,aangekomen werdt duur open gedaan door oudere dame nou dat was dus Bo TOTAAL niet de dame op de foto,okay je weet nooit dus toch maar mee gegaan en zoals gevraagt voor een uurtje geboekt,gedoucht en terug op kamer kwam ze eventjes later,had toen al spijt eigenlijk toen haar kleren uit gingen, oud dik hang tieten lelijk gezicht ,laten we het zo zeggen de houdbaarheids datum al lang overschreden 😅 ,okay eerst rug massage gebruikt wel lekkere warme olie daarna de benen een b2b,dan omdraaien en de voorkant,normaal heb ik geen probleem met wat minder mooie dames,maar deze :oops: kreeg hem zelfs niet stijf echt eerste keer dat dat gebeurd ,dus verder de tijd vol gemasseerd en douche, Dus als je van oud en hang tieten houd ' the place to be' voor mij helaas eens en nooit meer ,spoeling was al dun boven antwerpen met thaise nu nog minder:cool:
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerder soortgelijke ervaring met Bo. Op de bonnefooi binnengestapt. Geen aantrekkelijke dame. Massage wel ok, b2b gedeelte helaas minimaal, ze deed wel tandje bij na verzoek. Hygiene en douche verder prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dree
Weet je van wie je de massage had gekregen ? Staan een paar dames op dan zal deze er niet vaak werken of de fotos kloppen niet van een van de dames
 
Enkele weken geleden weer eens bij Emy geïnformeerd. Op de vraag van Thai guy, ik ben met Rose op de kamer geweest. Hele aardige dame maar echt erotisch wordt het niet helaas. Ik was er voor een half uur en ben benieuwd hoe de dame een uur gaat vullen. Zeer veel aandacht voor mijn onderbenen en daarna omdraaien en aanvallen op de pielemuis. Voor even te ontladen prima maar voor het totaalplaatje adviseer ik Emy zelf.
 
Rose is een topper. Ik ga bij haar in Deurne, en ben altijd meer dan tevreden, ondertussen hebben we toch wel een klik. Klassedame, die blij is dat je haar met respect behandeld. Dan durft ze al eens een stapje verder gaan… 😜
 
Rose is een topper. Ik ga bij haar in Deurne, en ben altijd meer dan tevreden, ondertussen hebben we toch wel een klik. Klassedame, die blij is dat je haar met respect behandeld. Dan durft ze al eens een stapje verder gaan… 😜
Dank je voor je reactie. Was de eerste keer bij Rose en misschien dat het nog onwennig was. De basis is goed, leuke en vriendelijke dame. Ik was mijns inziens respectvol genoeg en wellicht dat de tweede keer een upgrade krijgt.
 
De enige topper die daar ooit heeft gewerkt was Meji. Meestal zijn die thaise dames wat bulky en klein maar Meji was zeker 1m70 en prachtig slank met stevige kleine borsten. Soms komt ze nog eens een paar dagen "helpen"
Dan ga ik wel een keertje.
 
Rose is een topper. Ik ga bij haar in Deurne, en ben altijd meer dan tevreden, ondertussen hebben we toch wel een klik. Klassedame, die blij is dat je haar met respect behandeld. Dan durft ze al eens een stapje verder gaan… 😜
Welk stapje dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan