Recensie Meli, Kortessem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Leo 457

Wandelaar
61
31/03/22
46
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-hier-ik-ben-schttig-en-aanhankelijkengelengezicht.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze mooie Spaanse bezocht.
Mijn verbazing was groot ze sprak Nederlands en was een heel mooie lieve meid. Zeker een pareltje om te koesteren.
 
Prijs is €130 voor 30 min en €170 voor een uur.
Optie anal is €50.
Iets duurder dan de gebruikelijke €150 per uur maar dat maakt ze ruimschoots goed.
Voor mij was het perfect en iets duurder is dan geen probleem.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meli is een echt knap meisje, girl next door type. Via sms vlot afspraakje gemaakt, ze ontvangt afwisselend in een massagesalon in Heusden-Zolder en ergens in Kortessem.
Na een korte douche mocht ik op mijn buik gaan liggen op het bed; Ze begon met een zachte massage van mijn achterkant waarbij ze af en toe mijn jongeheer als eens bespeelde met haar vingernagels. Na een klein kwartiertje mocht ik me omdraaien en na wat kort masseerwerk gleed ze over me heen met haar hele lichaam. Zachtjes begonnen we te zoenen en ik kon met haar lekkere borsten spelen. Ze zakte af naar mijn kleine heer en begon me zachtjes en speels te pijpen. Ondertussen kon ik met haar billen en kutje spelen. Het pijpen werd steeds intensiever en ik moest me al een paar keer inhouden. Daarna de rollen omgedraaid en haar uitgebreid gelikt. Terwijl ze met haar eigen tepels speelde, likte en vingerde ik haar lekker verder. Ook haar kontgaatje mocht ik onder handen nemen. Ze kronkelde van plezier. Daarna haar eerst in missionaris genomen waarbij we heerlijk tongzoenden en het afgemaakt in doggy. Lekker klaar gekomen. Volgende keer ga ik de optie anaal eens proberen denk ik. Echt een leuk meisje met een heerlijke sexdrive. Ze adverteert enkel op dagen dat ze werkt;
 
Deze dame al enkele keren bezocht. Is gewoon de beste waar ik al bij ontvangen ben.
Prijzen zijn wel verhoogd tegen over vorig jaar maar dit is toch bij veel dames en trend aan het worden.
Maar ok als het dan toch zo is zij dan wel de top en beter zul je waarschijnlijk in Limburg niet vinden.
Bij goede hygiëne is pijpen zonder condoom ook geen probleem.
Zou zeggen als jullie gaan behandeld haar goed ze is een toppertje.
Meegenomen is natuurlijk dat ze nederlands praat niet perfect maar best verstaanbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-lief-en-sensueel-meli-alleen-voor-mannen-boven-de-38-jaar.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waar zit ze juist in Kortessem ?? Jullie mogen prive sturen hoor, thx !
Waarom app/bel je haar niet?
Zijn privé gegevens die je niet hoort te delen.
Spreek een date af en je krijgt het adres. 😋
Hierbij dan alsnog m'n bevindingen van gisteren.

Meli blijkt de dame van de foto's of lijkt er iig heel sterk op, hooguit ietsje voller maar helemaal goed qua proportie. :love:
Ze ontvangt in een huis/kamer dus, geen hotel of iets van dien aard. Douchemogelijkheid is er, mooie badkamer ook nog.
Ze blijkt een Nederlands/Spaanse mix, goed gelukt in mijn optiek. Ze spreekt Nederlands, zij het, mede door m'n slechthorendheid lastig verstaanbaar. 🙉
Vriendelijke ontvangst zonder meer, op haar aangeven begonnen met een massage, niet onverdienstelijk en deels b2b die langzaam overging in oraal aftasten van mijn lijf waarbij m'n pik niet onzien/vergeten werd.
Vandaar uit begon het voorspel, al strelend/zoenend elkaar opgewarmd waarna ik haar op haar rug draaide om haar met mond/lippen, tong en vingers te verkennen/verwennen.
Ze houd er overduidelijk wel van om zelf ook volop te genieten, botergeil en drijfnat werd ze. 🤭 Haar mooie borsten/tepels zijn ook lekker gevoelig, speelt ze zelf ook volop en graag mee.
Mede daardoor werd het intens en sensueel tongen, precies zoals ik dat graag heb. Op mij liggend werd ik nog getrakteerd op een partijtje pussysliden , supergeil om te zien en voelen, hoog tijd dus voor een jasje, helaas van een wat dikkere soort latex. 🫣
In reverse kwam ze op me zitten, lekker strak voelde dat en de tijd volgemaakt in diverse standjes, afgewisseld met het nodige zoenen, beffen en vingeren. Haar sterretje subtiel meenemen was geen probleem, leek ze wel lekker te vinden. 😈
Voor haar net geen orgasme ondanks haar eigen inspanningen helaas, zelf kon ik het tempo niet hoog genoeg houden dus uiteindelijk condoom er af en hand/tongmatig explosief op haar borsten klaargekomen.
Nog even op adem gekomen, wat geknuffeld en afgesloten met een douche, tevreden en voldaan weer huiswaarts.
Ruim uurtje rijden bleek zeker de moeite waard, herhaling volgt met 100% zekerheid, dan iig m'n eigen ultra dunne gummis meenemen. 😈


Meli.........., thxs, heb genoten van je. 😘😘😘
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond dit pareltje voor de eerste keer mogen ontdekken .
Ja wadde , toppertje !!
Halfbloed Spaanse , spreekt aardig woordje nederlands
met volle overgave pijpen, lekker lang en diep, aansluitend top vrijpartij.
ze heeft er een klant bij.
Volgende week gaat ze naar Brugge voor een week.
dus de West Vlamingen hebben volgende week geluk!!!
Voor mij alle sinds een dikke 10/10
 
Voor haar net geen orgasme ondanks haar eigen inspanningen helaas, zelf kon ik het tempo niet hoog genoeg houden dus uiteindelijk condoom er af en hand/tongmatig explosief op haar borsten klaargekomen.
Nog even op adem gekomen, wat geknuffeld en afgesloten met een douche, tevreden en voldaan weer huiswaarts.
Mooie recensie!
Dus... als je wél een hoog genoeg tempo kan aanhouden... komt ze zelf ook... denk je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan