Recensie Meli, Kortessem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wou graag afspreken maar 38 jaar is de harde limiet, voor het lachen gevraagd of ze nog 2 jaar deze job gaat doen (ben er nu 36). Ze zei: enkel dit jaar. Het daar bij gelaten. Spijtijg want ziet er echt wel een mooie meid uit. Verder zoeken dan maar!
 
Wou graag afspreken maar 38 jaar is de harde limiet, voor het lachen gevraagd of ze nog 2 jaar deze job gaat doen (ben er nu 36). Ze zei: enkel dit jaar. Het daar bij gelaten. Spijtijg want ziet er echt wel een mooie meid uit. Verder zoeken dan maar!
Duh, ze zal echt niet naar je legitimatiebewijs bewijs vragen.

Paar jaartjes naar boven "jokken" voor je eigen bestwil, dame is het zeker waard. 💪

Zelf afspraak staan voor dit weekend, zonder te hoeven jokken. 😁
 
Heb deze schone deze week nogmaals bezocht.
Eigenlijk had ze een speciale wens waar ik haar niet bij kan helpen .
Ze wilt graag eens door 2 mannen genomen worden liefs in beide gaten gelijktijdig.
Dus wie weet als er ooit gegadigden zijn , maar dan moet je haar natuurlijk wel kennen om het met haar te regelen.
 
Heb deze schone deze week nogmaals bezocht.
Eigenlijk had ze een speciale wens waar ik haar niet bij kan helpen .
Ze wilt graag eens door 2 mannen genomen worden liefs in beide gaten gelijktijdig.
Dus wie weet als er ooit gegadigden zijn , maar dan moet je haar natuurlijk wel kennen om het met haar te regelen.
Moet ze een keertje een mini-gangbang organiseren. Kan ze door twee mannen tegelijk genomen worden... met een derde pik in haar mond!
 
Heb deze schone deze week nogmaals bezocht.
Eigenlijk had ze een speciale wens waar ik haar niet bij kan helpen .
Ze wilt graag eens door 2 mannen genomen worden liefs in beide gaten gelijktijdig.
Dus wie weet als er ooit gegadigden zijn , maar dan moet je haar natuurlijk wel kennen om het met haar te regelen.
Wie dit wil stuurt me maar dm.
 
Wie dit wil stuurt me maar dm.

Heb deze schone deze week nogmaals bezocht.
Eigenlijk had ze een speciale wens waar ik haar niet bij kan helpen .
Ze wilt graag eens door 2 mannen genomen worden liefs in beide gaten gelijktijdig.
Dus wie weet als er ooit gegadigden zijn , maar dan moet je haar natuurlijk wel kennen om het met haar te regelen.
2 man voor de prijs van één?
Zal haar eens polsen zondag wat haar "tegenprestatie" dan is. 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan