Recensie Melis (Bulgaarse) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
572
05/01/23
922
47
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Melis hoort al jarenlang bij de toppers van Sixsens.
Vorige week stond ik toevallig naast haar onder de douche, en vielen haar geweldige billen 😍 mij op, die zijn ook niet te missen eigenlijk 😆.
Toen stond ze gelijk op pole position voor mijn volgende kamer, ook omdat ze mij al door meerdere collega beren was aanbevolen.

Melis is vaak bezet, maar als ze beschikbaar is zit ze vaak heel onopvallend naast/ onder de trap. Jagen is niet haar ding, ze had mij ook nooit iets van aandacht gegeven het afgelopen half jaar.
Gisteravond zat ze daar dus, en ben ik meteen op haar afgestapt. Mij voorgesteld en gevraagd of 70€ voor een half uurtje oké was, verder nergens naar gevraagd en niks besproken. Zo ben ik, als een dame een goede reputatie heeft 😇.

Niet speciaal naar haar specificaties gevraagd, maar ze zal behoorlijk dicht bij de 160 centimetertjes en 55 kilootjes zitten.
Knap gezicht ("stout meisje" uitstraling 😍), mooie lange bruine haren, A cupje, mooie huid en lekker degelijk gebouwd. Ze had een heel mooi rood setje aan, waardoor ze net een kerstcadeautje leek 🙂.

Op de kamer had Melis mijn Junior al snel op 100%, en dat zou de hele sessie zo blijven. Er zijn niet veel dames die dit voor elkaar krijgen, maar bij Melis ging het allemaal heel soepel en vanzelfsprekend. Ze zorgde dus ook voor een heel ontspannen sfeer.
Na een lange en zeer goede pzc was het tijd voor diverse gevechtsposities. Dat was allemaal goed, maar in doggy style was ze werkelijk GEWELDIG 😍😍😍. En als ASSman dit zegt, dan weet je het wel…
Vervolgens toch gevraagd of ze het met de hand af wilde maken (ik was wel benieuwd naar haar handjob), maar toen begon ze mij gewoon weer te pijpen… 😂. Het allerlaatste stukje dan toch met de hand gedaan, en dat was prima.

Na afloop besefte ik pas dat we helemaal niet gezoend hadden. Ik weet niet of dit toeval was, of gewoon haar modus operandi. We waren al over de 30 minuten heengegaan vermoed ik, dus bezig geweest met andere dingen zeg maar.
Met Melis zal er vast wel veel meer mogelijk zijn, maar dat gaan we dan in de volgende sessies ontdekken, want het herhalingsgevaar met haar is 100% wat mij betreft.

Maandag gaat ze echter weer naar Bulgarije, dus daar zullen we dan een maand geduld voor moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan