Recensie Melissa, Antwerpen (Kiel) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
120
28/09/22
72
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ninfeta-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is de dame vanop de foto's maar in het echt ziet ze er nog kleiner en nog magerder uit. Echt iets voor de liefhebbers van petite/skinny! Ze is minder dan 1.50cm en tegen de 40 kilo aan. Haar borsten zijn groot en fake. Normaal ben ik daar niet zo voor maar in dit geval zag ze er uit als een geile sekspop. Haar tepels zijn wel gevoelig en je mag ook niet teveel in haar borsten knijpen (wat te begrijpen is want ze komt waarschijnlijk van een A cup dus dat vel staat echt strak). Ze heeft een jong gezichtje, en haaar beentjes zijn zo mager dat ze echt heel petite overkomt. Haar kont is mooi rond ontdanks dat ze zo mager is. Echt een pracht lijfje. Haar benen zijn dunner als mijn armen en haar heupen zo smal dat ik wel even achter haar leeftijd vroeg voor ik er in ging 😅

Ze had het eerste kwartier een loopneus, ik denk dat ze net een lijn coke op had ofzo, we zijn tenslotte in Antwerpen 🙃
Anyway, ze pijpt zonder condoom met veel tong te gebruiken, niet slecht maar ook niet geweldig en gaat dan relatief snel over tot het nemen van een condoom. Het zijn wel van die rode (ik vind die persoonlijk het minst aangenaam) ze is niet super strak, maar dat hoeft ook niet. Haar kleine lijfje kan je goed hard nemen door eerst rustig op te bouwen en daarna goed door te stoten. Omdat ik voor een uurtje gekozen had wou ik niet meteen mijn kruit verschieten dus ben ik redelijk lang doorgegaan in missionaris en daarna naar doggy over gegaan om uiteindelijk te komen. Na 45 minuten stond ik terug buiten. Zeker geen GFE en eerder koel. Maar dit kleine lijfje en die dikke siliconen maken van haar echt een neukpop. Geen herhalings gevaar maar het was wel een geile ervaring om eens zo een klein petite meisje te neuken! Ik zou wel aanraden van maar voor 30minuten te kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan