Recensie Melissa, Lynn Somers Mol 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigGuy1978

Vaste klant
114
09/09/21
150
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/dames/melissa/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag sinds lang nog eens langsgeweest bij Lynn Somers in Mol en deze keer gekozen voor de sympathieke Melissa. Melissa is een leuke Nederlandse meid die je instant een GFE biedt. Heel relaxed en toch heel geil. Ze pijpte me (uitzonderlijk) met condoom (vanwege de schrik voor COVID, maar vond dit helemaal niet erg): lekker diep, afwisselend tempo zonder mijn ballen te vergeten :). Kortom een hemelse blowjob!

Ben fan van squirten en man, wat is deze meid een geil spuitertje! Had voor haar gekozen owv haar kunsten op dit vlak en heb het me echt niet beklaagd! Meermaals mijn handen vol tot aan mijn borstkas en been toe :)

Seks was hemels: variatie in de standjes (on top, reverse cowgirl, missio en doggy). Ze is heel meegaand en geniet er zelf ook heel hard van.

Melissa is een aanrader: Herhalingsgevaar? Toch wel groot :)
 
Ik kan me nog een recensie van haar herinneren op de site van Hookers indertijd , die was zonder meer goed. Ik ben er zelf nog niet geweest dus kan er zelf niet over oordelen. Misschien toch eens langsgaan.
 
Gisteravond probeerde ik opnieuw te bezoeken
naar Melissa, de laatste keer dat ik bij haar was voor de lockdown.
Altijd hetzelfde, de pijpwerk was niet de beste, en zeer actrice .... Ik raakte het net met mijn vingers aan en ze begon al .".. oh fuck , ja...super ... "veel show maar niets meer.
Stonk naar rook ook !
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij haar geweest. Niet in Mol maar in Minderhout. Type girl next door. Leuke vrouw, maar verwacht geen vamp. Ik schat achter in de 30, slank met een bol buikje. Knap gezicht. Mooie borsten, ben geen kenner van maten, maar zeker geen D zoals hier boven aangegeven. Ik ben een jaar of 20 ouder, ze bleef maar U tegen me zeggen 😀, das weird. (Ze is Nederlandse)
Ze begon inderdaad direct te kreunen, ben daar niet zo van, iets van gezegd toen was het over, totdat het echt begon. Een lichte rooksmaak bij het tongen onder de douche, daarna nam ze mentol kauwgum. Geeft altijd een bijzonder gevoel bij PZC. Dat deed ze wat mij betreft heerlijk. Rustig, alsof ze met een lolie bezig was. Spelen met haar tong, niet diep maar dat hoeft voor mij ook niet.
De laatste tijd is de bezetting heel erg mager in Mol. Geen enkele reden om haar niet nog een keer te bezoeken. Prijs kwaliteit verhouding goed.
Herstel. De laatste tijd is de bezetting heel er mager in MINDERHOUT. Ben nog nooit in Mol geweest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan