WHEM Merel DeWit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vriendelijke vrouw , maar zoals hierboven vermeld daar is alles mee mee gezegd ! Afgesproken in Trianon, klopje op de deur ze kwam binnen en ik dacht dat het de kuisvrouw of zoiets was ...ze was gekleed in kledij van de jaren stilletjes ...ze had wel andere kledij mee zei ze ...maar hoefde niet voor mij ze is zeker 10 jaar ouder en de sex was maar om zo te laten , nee mij ziet ze niet meer terug .
 
Heeft inderdaad een prachtige website,maar daar blijft het ook bij. Is echt wel een oude dame die volgens mij problemen heeft met artrose, weggesmeten geld, wegblijven, groetjes
 
Dan heb ik nog geluk gehad. Ze had lekke band liet ze weten 15min voor afspraak. Daar stond ik dan. gelukkig geen geld kwijt aan gespeeld. (Enkel mijn verplaatsing) Bleef dus zitten met broek vol goesting en geld op zak.
 
Vriendelijke vrouw , maar zoals hierboven vermeld daar is alles mee mee gezegd ! Afgesproken in Trianon, klopje op de deur ze kwam binnen en ik dacht dat het de kuisvrouw of zoiets was ...ze was gekleed in kledij van de jaren stilletjes ...ze had wel andere kledij mee zei ze ...maar hoefde niet voor mij ze is zeker 10 jaar ouder en de sex was maar om zo te laten , nee mij ziet ze niet meer terug .
 
Hey,
Heb met deze dame volgende vrijdag een afspraak in de trianon,na wat ik hier allemaal lees begin ik te twijfelen.welke raad heeft u voor mij ?
Groetjes
Lol, wat denk je zelf dat de raad gaat zijn? Afbellen die date lijkt me. Maar ik snap je, je denkt zou t echt zo slecht zijn, ze ziet er toch goed uit op foto, ik probeer, je doet 't, bent 100 lichter en gaat wss buitenstappen en denken fuck haf ik maar de raad van t forum gevolgd 🤣 been there done that man 😅 succes met je keuze!
 
Beste Rud19 ,
Tis ook een handel aangezien ze haar afspraken beperkt 🚫 ze schend vooral de privacy van mensen die haar bellen voor een afspraak om maar te zwijgen over mezelf hé 🤗 schakelt IT in om je gegevens te checken !!! Beweert ze dat ze decreet is wat een lachertje 🤣
 
Maar het is ook snoeivervelend als je een afspraak maakt en die annuleert omwille wat voor een reden dan ook. Dat is voor dames ook gewoon storend. Ze maken tijd voor je vrij. Ongeacht of ze nu 40+ jaar is of niet. Gaat er niet om. Kapper wordt ook boos als je dit meerdere malen per week hebt.
 
Dit is nog geen reden om mij op een Fakerlijst te plaatsen omdat ik met twee verschillende nummer haar opbelde zeg hallo !!! Ik zie dat je deze dame vaak in bescherming neemt na negatieve reviews 🤔
 
Ho ho, ik neem haar niet in bescherming. Maar sta ff in de schoenen van een ander, als je afspraken maakt, er tijd voor je gereserveerd wordt, weet je hoe snoeivervelend dat is als het je iedere keer gebeurd?

Zo'n dame, ongeacht wie het ook is, wil gewoon serieuze afspraken of boekingen doen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is nog geen reden om mij op een Fakerlijst te plaatsen omdat ik met twee verschillende nummer haar opbelde zeg hallo !!! Ik zie dat je deze dame vaak in bescherming neemt na negatieve reviews 🤔
Ik heb ook regels voor afzeggers. Kom je met excuusjes van lik me vestje, ga je ook gewoon op de blok en meld ik je aan. Geef daarbij altijd aan wat er zich heeft voorgevallen. En al helemaal als er dan met 2 nummers word gebeld zoals ik nu lees.

Ik ben daar ook niet van gecharmeerd hoor. Is niks persoonlijks maar is gewoon harde business.
 
Ah zo das vervelend niet dat ik je dit moet zeggen maar ik heb geannuleerd om de redenen dat het van begin al niet goed aanvoelde … en de recensies hebber er ook veel mee te maken gehad . Met dit conversatie is alles er mee gezegd .
Mvg
 
Ah zo das vervelend niet dat ik je dit moet zeggen maar ik heb geannuleerd om de redenen dat het van begin al niet goed aanvoelde … en de recensies hebber er ook veel mee te maken gehad . Met dit conversatie is alles er mee gezegd .
Mvg
Ik zou je daarop ook op de lijst zetten. Maak bij twijfels nooit een afspraak. Maak daar zelf ook gelijk korte metten mee. Tijd verspilt, geld kwijt, klanten afgewezen en dan om iets waar beter over nagedacht had kunnen worden.

Snap hem zelf wel 🤷🏻‍♀️
 
Terug
Bovenaan Onderaan