Recensie Melanie, Moorsele 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan68+1

Newbie
10
05/02/24
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melanie-674/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal ben ik een lezer, geen poster. Maar deze moet ik gewoon met jullie delen.
Dit is zowat mijn beste ervaring, sinds zeer lange tijd, bij een DVP. Ze gaf me echt een GFE zoals welleer.

Ik sprak 2 x met haar af toen ze nog in Beringen en Zutendaal ontving. Jammer genoeg verhuist ze vaak en ontvangt ze nu in West-Vlaanderen.

Ik vind haar een zeer sexy dame. Zeer mooi athletisch lichaam met juist genoeg rondingen en super borstjes.

Ze gaf me telkens een heerlijk gevoel en nam uitgebreid de tijd om me te plezieren. Zeker geen klokkenkijkster.

Alles wat ik wou doen was mogelijk. Ik heb geen extreme dingen geprobeerd. Maar ze liet alles gewillig toe.

In het kort: mooi, sexy, atletisch, hygiënisch, fris gewassen, passioneel kussen, lekkere kont, lekker geschoren kutje met kleine lipjes en een grote clit😃...

Herhalingsgevaar: zeer groot
 
Normaal ben ik een lezer, geen poster. Maar deze moet ik gewoon met jullie delen.
Dit is zowat mijn beste ervaring, sinds zeer lange tijd, bij een DVP. Ze gaf me echt een GFE zoals welleer.

Ik sprak 2 x met haar af toen ze nog in Beringen en Zutendaal ontving. Jammer genoeg verhuist ze vaak en ontvangt ze nu in West-Vlaanderen.

Ik vind haar een zeer sexy dame. Zeer mooi athletisch lichaam met juist genoeg rondingen en super borstjes.

Ze gaf me telkens een heerlijk gevoel en nam uitgebreid de tijd om me te plezieren. Zeker geen klokkenkijkster.

Alles wat ik wou doen was mogelijk. Ik heb geen extreme dingen geprobeerd. Maar ze liet alles gewillig toe.

In het kort: mooi, sexy, atletisch, hygiënisch, fris gewassen, passioneel kussen, lekkere kont, lekker geschoren kutje met kleine lipjes en een grote clit😃...

Herhalingsgevaar: zeer groot
Pzc mogelijk?
 
Tja, dat maakt het alleen maar verdachter. 🧐 En ook vreemde stelling van iemand die 2 weken geleden lid is geworden.
Hoe moeten wij deze inspanning van u interpreteren? Je gaat alleen maar posten als het héél goed is, en alle andere ervaringen ga je dan niet delen?
Je kan ook lezen zonder een account te hebben. Niet dat ik wil zeggen dat ik overtuigd ben dat de ervaring echt is, daarvoor wacht ik meerdere ervaringen af.
 
Ik ben er gisteren geweest. Allesbehalve GFE. Geeft een afstandelijke indruk, geen tongzoenen, pijpen mc. Ziet er uit als de foto's,maar in het echt een wat mannelijk gezicht. Doet wel de tijd uit,vriendelijk en correct. De eerste review is duidelijk fake.
Kerel vd eerste recentie doet me denken aan ene enjoy the nightlife. Die prees ook bepaalde dames de hemel in. Is er zgzgd bij geweest in Limburg of zo en net nu ze langs hier zit een topreview...
 
Ik ben er gisteren geweest. Allesbehalve GFE. Geeft een afstandelijke indruk, geen tongzoenen, pijpen mc. Ziet er uit als de foto's,maar in het echt een wat mannelijk gezicht. Doet wel de tijd uit,vriendelijk en correct. De eerste review is duidelijk fake.
Ja. Jammer dat het bij jou minder was. Bij mijn bezoeken was er een klik en waarschijnlijk vandaar de GFE. PMC dat wel, maar beter dat dan een SOA. En bij mij deed ze wel aan tongzoenen...
En ik ben echt niet fake hoor... triestig sfeertje dat jullie creëren.
Deel hier gewoon jullie eerlijke ervaring zonder andere wandelaars af te breken.
 
Ja. Jammer dat het bij jou minder was. Bij mijn bezoeken was er een klik en waarschijnlijk vandaar de GFE. PMC dat wel, maar beter dat dan een SOA. En bij mij deed ze wel aan tongzoenen...
En ik ben echt niet fake hoor... triestig sfeertje dat jullie creëren.
Deel hier gewoon jullie eerlijke ervaring zonder andere wandelaars af te breken.
Misschien moet iemand eens een derde oordeel vellen. Het triestig sfeertje wordt wel gecreëerd door mensen die een loopje nemen met de waarheid…
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melanie-674/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kan alleen maar bevestigen dat de eerste recensie niet waar is. Helaas!

Haar foto's hebben mij opgewonden. Daarom heb ik een afspraak gemaakt.

Veel bla bla voordat ik betaalde…..

En da irritante geluid van haar gsm tijdens de date… jammer….

Meid is mooi en das alles

Spijt komt altijd achteraf he
 
Terug
Bovenaan Onderaan